onsdag 6 januari 2010

Välkomna!



Välkomna till Molly Oddities nya hem!

Vad roligt att ni hittade hit. Här tänkte jag att bloggen skulle bo från och med nu, så uppdatera länken på er blogg om ni inte redan gjort det!

Jag har flyttat min blogg från wordpress hit till blogspot eftersom det finns många fler roliga saker jag kan göra med min blogg här. Redan i mitten av december skapade jag den första versionen av bloggen, men har inte riktigt hunnit med att få till den förrän nu. Och nu är allt mer eller mindre klart.

Jag vet redan att jag kommer att stortrivas här och jag hoppas att ni som läser min blogg också uppskattar förändringen!

Kram

6 kommentarer:

  1. Jag har också uppdaterat, men glömde ta bort din gamla, så nu vet jag inte vilken det är... Men det går ju att lösa!

    Fika snart? Du får gärna maila mig på mollyista@live.se

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt med en ny "syster". Absolut. Jag länkar också. Men!! Min lista är lite konstigt så syns du inte så bli inte förgrymad! Det försvinner bloggar från den med jämna mellanrum och jag har INGEN aning om varför!! Tipsa gärna ni som vet varför...!

    SvaraRadera
  3. Härligt med en blogg till och såklart är det ok att länka, hur mycket du vill! kram fr mig

    SvaraRadera
  4. Då ska vi uppdatera nu. :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack tjejer för uppdateringar och för att ni lägger till. Det är ska bli så roligt att träffa er alla fina tjejer på träffen sen!
    Kram
    Erika

    SvaraRadera