onsdag 20 januari 2010

Ont, det gör ont, det gör ont...



Ajajaj, idag går jag som en gammal tant. Ni vet sådär framåtlutad och stapplande. Dagen började med en tur till Akademiska i Uppsala och ett ingrepp och nu är jag hemma och har vaknat efter att ha sovit sen 12. Idag blir det ingen molly alls utan jag har bara sköna myskläder som inte sitter åt någonstans. Imorgon är jag förhoppningsvis på benen igen.


Tills dess ska jag ligga i sängen och surfa på vårkollektionen som nu finns hos Milk and Honey samt Country Dreams.


Ha en fin kväll!

7 kommentarer:

  1. Oj, stackars dig..
    Hoppas att det inte var något allvarligt ingrepp och att du mår bättre imorgon,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Stackars! Hoppas du är på benen snart! Kram

    SvaraRadera
  3. ojoj.. hoppas inte det är av allvarlig art och att du mår bättre snart!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du snart mår bra igen

    kram

    SvaraRadera
  5. Nämen!! Hoppas att du är ok och att du kryar på dig!!!

    SvaraRadera
  6. ojj, hoppas du mår fint imon!

    Kram

    SvaraRadera
  7. :-( stackare. Hoppas det snart är bättre!

    SvaraRadera