söndag 24 januari 2010

Dagens Molly - Sköna söndag i soffan!


Äntligen är jag tillbaka i soffan - min absoluta favoritmöbel här hemma hos oss. Den är 240cm lång och 105cm djup så det är gott om plats för mig och maken.

Idag har jag på mig mitt senaste Tradera-fynd - en Velvet Goolagong i lila (tror jag?). Jisses vad den är skön! Inför promenaden så satte jag också på mig en fin rosa halsduk med vackra rosor från Lindex samt mina rosa sleevewarmers som jag fyndade på Mathildes rea.

Nu ska jag surfa på lookfantastic.com som Septemberflikkan tipsade om.

Kramar från

3 kommentarer:

  1. Vilken perfekt söndags outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin! den där är allt en riktig favorit den. Kram

    SvaraRadera
  3. Den klänningen är en skön favorit hos mig också. Skulle gärna ha den i fler färger.

    //Lina

    SvaraRadera