fredag 22 januari 2010

Morgondagens Molly - planering pågår

Imorgon kommer min mamma, min storasyster med make och barn samt min makes föräldrar och hans farfar. Kära älsklingen fyllde ju år i onsdags och det måste firas!

Just nu håller han på att baka bullar och pinocchiotårta och är lycklig där han vispar och knådar för glada livet. Själv sitter jag som en pascha i soffan och planerar vad jag ska ha på mig imorgon.


Vad tror ni om det här med täckande strumpbyxor?



PS: Det där fyndet som jag gjorde på Trendsales.dk häromveckan väntar nu på mig hos postombudet. Imorgon ska jag hämta det och sen ska ni få se!

7 kommentarer:

  1. Det ser jättesnyggt ut ! åh..undrar vad det kan vara i ditt paket ;-)
    Ha en skön kväll i soffan!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jaa! Klockrent! linnet kommer lyfta den lila färgen i klänningen! Outfit bild kanske imorgon ;)

    SvaraRadera
  3. Men! har missat ditt ingrepp! Sorry.....
    Hoppas du går upprätt nu iaf! Den där outfiten är klokren! härligt att göra somriga klänningar lite vintriga.

    kramis o ha så kul på kalajs! KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, nu blir jag nyfiken på trendsales fyndet. Jag har aldrig lyckats handla något där så det ska bli spännande att se.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jaa det där är väl en jättefin outfit!

    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera