lördag 16 januari 2010

Dagens Molly - Gosigt i soffan!

Hela veckan som varit har det varit helt omöjligt att gå upp när väckarklockan har ringt. Så jag såg framemot en skön sovmorgon igår när jag gick och lade mig. Jag sov som en baby och vaknade glad och utvilad.

Efter en skön frukost med DN, te och levainbröd drog min man ut mig på en promenad. Vi gick en lång sväng från här vi bor till Götgatan, vidare till Mariatorget. På Hornsgatan kikade vi in på ETC, som hade lite mollysar kvar (Hearted Tunic i Almost Black 0-1, Pointell Me toppar i alla storlekar, Lovely Knit i Cherry 0), en massa av en grå sticka mössa och dessutom hade erbjudandet "Ta 3 reaplagg, betala för 2". Det kan ju bli en bra affär för någon som drar mindre stolekar.

För vår del blev det ingen shopping där men väl på Afro Art (som också har en fin webbutik) där vi köpte en fin sisalkorg i petrolblå till tidningarna på toaletten. Vi avslutade den sköna rundan med varsin kopp choklad på Chokladfabriken (som också har en webbshop) och det var som att få en försmak på himmelriket. Rekommenderas!

Jag skulle ju visa en mollybild varje dag och här är dagens. Idag myser jag i soffan med min Everyday Short Cardigan Blue samt en turkos Odd Molly-topp som jag tror är från In Odd We Trust-kollektionen. Den är fyndad på Trendsales.dk.



Dags för skidskytte!

3 kommentarer:

  1. Härligt att det är fler här än jag som älskar skidskytte! Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  2. Låter som en urmysig dag! Vi passerade Chokladfabriken idag. Ni kanske satt där då :)

    Självklart får du lägga till mig.

    Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera