fredag 15 januari 2010

Idag blir det premiär för en gammal goding!


Barnyard Tunic i Purple var en av de första plagg jag budade hem från Tradera. Sen kom den hem och jag konstaterade att den var fin och passade perfekt. Och sen dess har den hängt där i garderoben inklämd bland andra mollysar. Det är ju rätt trångt i min garderob som sagt.

Men igår hittade jag den när jag försökte leta efter ngt att ha på mig idag. När jag stod och höll i den och funderade över när jag köpte den och varför jag inte haft den på mig så bestämde jag mig för att nu är det dags för att använda varenda molly. Så jag ska försöka mig på att använda en kombo av mollysar varenda vardag de kommande veckorna. Varenda molly jag har ska på!

Så ikväll är det jag som uppdaterar mitt mollygalleri så det stämmer överens med det som finns i garderoben och sen är det bara till att börja kombinera.

Om ni har några förslag på kombos så tar jag tacksamt emot dem! :)

En IRL-bild på dagens kommer senare...

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Oooh, den där är en riktig goding! Tänk att hitta en sådan skatt i sin garderob!
    Om du ledsnar på den så vet du en som är intresserad ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Va spännande, ska bli kul att se alla kombosar. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag lyckades till min stora lycka ropa hem en sån på Tradera härom veckan. Har jagat i flera år.

    Jag älskar den - såååååå fin!

    Ha en bra helg!

    NewYorker

    SvaraRadera
  4. Affi: Jag ska lägga det på minnet! Vem vet... :)

    Tina: Tack, ja, det blir kul att se vad som bir av det hela!

    NewYorker: Vad kul, grattis! Jag kanske hade tur som bara "sprang på" min då..?

    SvaraRadera