tisdag 26 januari 2010

Dagens Molly - Redo för mollyfika!

Ikväll är det dags för mollyfika i Stockholm. Läs mer hos Mollyista --> HÄR! Det ska bli så roligt att träffa en massa mollytjejer över en kopp kaffe och bara babbla på om Odd Molly tills öronen blöder. Det kommer att bli dagens höjdpunkt!

Så med anledning av detta har jag tagit på mig mitt fina fjällfynd - Crochet Lovely Knit i Rose över det som var mitt första mollyköp (och som jag inte ens vet vad den heter -ngn annan som vet?). Under har jag en Spoiler Tank i Chocolate.

Ni får ursäkta den dåliga helkroppsbilden...

12 kommentarer:

  1. Åhhh... vad kul att ni ska träffas och fika! Här i GBG blir det mollyfika på torsdag :)

    Blusen du har på dig heter:
    # 100 poplin smock blouse

    Hälsa alla underbara tjejer och ha en trevlig dag!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ha det bäst på Mollyfikat nu :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Jättetråkigt att jag inte hinner komma ikväll. Vill verkligen vara med men jag hinner inte, tyvärr. Hoppas det blir fler tillfällen att ses!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh njut av er Molly-fika!

    Superfin outfit! *KRAM*

    SvaraRadera
  5. A-K: Tack för namnet. Och ha det så trevligt på er mollyfika!

    LivetiByn: Tack!

    LinaPlina: Vi får väl ses en gång i februari o avundas din bränna. :D

    Bina: Gissa om jag ska njuta! :D Och tack.

    SvaraRadera
  6. Åh vad mysigt! Ha en supertrevlig fika :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Ha det bra på fikat. Välj en dag nästa gång som jag kan komma på......inte roligt när ni väljer en dag då min man jobbar på kvällen. Det är inte så trevligt heheheh

    SvaraRadera
  8. Åh vad avundsjuk jag blir på er Molly-fika. Synd att jag bor i Uppsala och inte i Stockholm (inte så långt att åka i och för sig, men vad hjälper det när jag jobbar till 21.00). Ha en jättetrevlig fika!!

    SvaraRadera
  9. åhhh, va mysigt! o va fin du är.

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Jäsiken va kul det låter! Härligt att ni dragit i hop ett gäng! Ha så kul och babbla av bara den.
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Tack för trevlig fikastund! Vi måste höras ang lunch snart.

    Och du - du har fått en award av mig! :o)

    KRAMIS!

    SvaraRadera