torsdag 14 januari 2010

Gulliga Rebecka på Odd Molly...

...hon är ju helt fantastisk! Jag skrev ju häromdagen om damen som köpt min Bombadilla Dress på Tradera. Dagen efter det inlägget mailade jag Rebecka på Odd Molly och frågade om hon hade ngn aning om hur det kunde saknas mollydollars på plagget. Hon svarade redan nästa dag att egentligen är det omöjligt att veta, men hur det än är så kunde hon skicka mollydollars till mig så jag vidarebefodrar till köparen. De kom idag och jag ska bara skicka dem vidare till damen imorgon.

Samma dag som jag mailade Rebecka mailade jag också damen och frågade vad hon egentligen ville. Ville hon returnera tunikan, ha den kvar eller vadå? Idag fick jag svaret att hon vill behålla tunikan och bara hade undrat hur det kom sig att hennes tunika skilde sig från produktbilderna. Nåja, jag ska inte vara alltför långsint, men att bara undra är inte för mig samma sak som att påstå att någon säljer kopior.

Hursomhelst är ju saken ur världen när jag får mollydollarsen lagda på lådan imorgon. Skönt!

En annan sak som jag inte fattar är varför bilderna i bloggen ibland försvinner rätt vad det är... Mycket underligt! Någon som har råkat ut för samma sak?

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att det är ur världen nu!

    ....nej inga försvunna bilder hos mig så det kan jag inte hjälpa dig med tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Skönt att det löste sig! Har också råkat ut för folk som klagar på plagg man sålt på tradera fast de varit helt felfria! Man blir helt ställd!

    Menar du att bilder försvinner medan du skriver inlägget? Det händer mig men inte när jag väl publicerat det!

    SvaraRadera
  3. Härligt att det blev utrett!

    SvaraRadera
  4. Skönt att det ordnar upp sig!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, så himla skönt att det ordnade sig!!!

    Nej, jag menar att bilderna på vissa inlägg rätt vad det är försvinner och så kommer de där kryssen istället... nu syns det nog inte mer, då jag har fixat det för alla där de saknades.

    SvaraRadera