fredag 8 januari 2010

Trångt om saligheten...




...är det i min garderob. Se bara på bilden ovanför. Det är så illa att jag inte få in en endaste galge till på den stången. Det är rätt intressant med tanke på den diskussion vi haft i mollyvärlden ang. hur vi shoppar molly. ;-) Nu är det ju iofs även annat som trängs på stången men i alla fall...

Mitt nästa uppdrag är att gå igenom vad som egentligen finns där och faktiskt använda allt. Vem vet, det kanske dyker upp ngt kommer att få flytta ut... Och jag ska göra detta innan det får flytta in ngt nytt.

Hur får ni plats med era kära mollysar? Har ni alla lyxiga walk-i-closets? Är det ngn som har trångt som jag, som har några goa tips?

6 kommentarer:

  1. Hej och tack för din gulliga kommentar hos mig.

    Jag hade också bra en garderob att hänga i så mina Odd Mollys fick flytta ut på ett eget räck. Där kändes det riktigt luftigt till en början men nu är också den full... Allt detta trängs i vårt arbetsrum så jag är nog ännu en som drömmer om en lyxig walk-in-closet :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt fler garderober för att få rymd men jag har också rensat ur sådant som inte används. Endast en liten trådback med "bra att ha" blev kvar utöver sådant som jag tycker om.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Svarade i fel blogg förstår jag nu. Men dynorna lägger man bara på stolen typ som de fuskskinnsdynor som IKEA säljer.

    Mina Mollysar har en egen garderob.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Har allt hullerom buller men vill ordna till det bättre. Får bli en helg göra. :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Jag har precis lika trångt i min garderob som du har. Allt huller om buller precis som Tina. Vilket ju är helt galet eftersom man inte ens vet vad man har egentligen, det kanske döljer sig något riktigt guldkorn som man glömt...
    Så tyvärr har jag inget bra tips, mer än det du själv skrev, gå igenom och fixa till det lite bättre. Kanske finns det något att sälja av, för att få råd med något nytt.
    Hmmm... jag ska nog ta tag i en rensning snart.
    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  6. Inget lyx men en ny garderon är nydligen installerad. Nu finns det gott om plats för alla mina kläder. Bilder finns i bloggen.
    http://minmolly.se/index.php/2009/12/nu-hanger-de-pa-sin-plats/

    Det är skönt att ha lite plats igen....men nu har jag ont om galgar. Måste köpa fler :-D

    SvaraRadera