onsdag 27 januari 2010

Funderingar en onsdag


Idag är det onsdag och jag känner mig fortfarande glad och upprymd över gårdagens mollyfika. Tänk vilken energikick det är att träffa härliga och insprirerande mollytjejer!

Nu sitter jag på jobbet och är väldigt ofokuserad eftersom jag ikväll åker mot Västerås för att sedan imorgon åka vidare mot Idre och en helg med härlig skidåkning. Så istället för att fokusera på it-grejer sitter jag och drömmer om sol och vackra snötäckta fjäll.

Några dagar framöver kommer det att vara lite tyst här vad gäller dagens molly-bilder och inlägg tills jag är tillbaka på söndag. Även om jag säkert kommer att dra runt i underställ och mysbrallor när jag väl är inne så har jag packat ner några "fjällmollysar". Dessa är de utvalda som får följa med:


Ha nu en bra vecka och en finfin helg. Vi ses på söndag igen!

4 kommentarer:

  1. Ohh lyx med lite minisemester! Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt med skidsemester! Särskilt nu med all snö som kommer!

    Ha det så bra!

    kramar

    SvaraRadera
  3. Vad kul det låter! vi kör Mollyfika imorgon vi här i Göteborg! Njut av din semester! Kram

    SvaraRadera