måndag 1 februari 2010

Jag - en fartmadam!

Nu är jag hemma igen efter en härligt slalomhelg i Idre. Jag lärde mig inte åka slalom förrän förra året och har tagit det rätt lugnt på skidorna hittills men den här helgen kände jag att det "släppte" på ngt vis och jag körde så det yrde. Såpass att mannens goda vän döpte mig till fartmadam. Ett epitet jag är mycket stolt över! :D

Tyvärr har jag blivit tokförkyld så idag är jag nerbäddad i soffan. Klev endast upp för att gå och titta vad som trillade ner i brevlådan och gissa om jag blev glad när jag packade upp min första Odd Molly-tischa. Ett Traderaköp som var ett rent nöje med en sån bra säljare som Jojoa75.

En sån här men roströd


Sen tävlar jag så klart hos fina Bina idag, gör det du också: klicka här!

Härliga snoriga kramar till er alla från

10 kommentarer:

  1. Krya på dig!! Kul att du hittat farten :-)

    SvaraRadera
  2. Ja en molly brukar ju iallafall få en att må lite bättre. Krya på dig.

    SvaraRadera
  3. Oj, va modig du är som har lärt dig att åka skidor så sent..
    Men att bli döpt till fartmadam låter inte fy skam;-)
    Själv har jag fortfarande inte lärt mig..
    Är så sjukligt höjdrädd så jag vågar ju inte ens upp i liften:-))
    Hoppas du kryar på dig snart,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Hej Erika,
    Såg att du hade handlat på Trendsales.dk förut. Hur gjorde du med betalning och sådant...kunde man välja något liknande payson garanti? Känns så osäkert att handla från någon i Danmark men samtidigt är det lika osäkert från någon i Sverige:/
    Hälsningar,
    Maria

    SvaraRadera
  5. Kul att det släppt på slalomfronten! Det är en viss charm med att snabbt ta sig nerför backen.

    Krya på dig!

    kram

    SvaraRadera
  6. Krya på dig, jag låg själv hela förra veckan.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  7. Stackars! ta det lugnt och krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  8. Du får kurera dig och sov mycket så är du snart på benen igen, sov och dröm om när du susar nerför backen!:-)
    Krya på dig!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  9. Oh, tack för era rara kommentarer! Sitter här och nyser fortfarande men imorgon blir det jobb hemifrån. Får se om jag får till en dagens då. :)
    Kram
    Erika

    SvaraRadera