fredag 26 februari 2010

Fredagsmys med Kvarteret Skatan!

Idag tänker jag jobba halvdag. Skööönt! Sen tänker jag gå till Mathilde o titta på nyheterna. Jag har hittills inte orkat/haft lust/varit intresserad men nu vill jag verkligen prova Nymph No Sleeve som jag längtat efter sen produktbilderna släpptes. Och efter att ha sett hur fin den är på Katinka och Oddmollyholic så vill jag också prova den.

Sen ikväll ska vi gå på Kvarteret Skatan på Södra Teatern med en kompis. Det ska bli SÅÅÅ kul! Jag älskar deras tv-program så det ska bli kul att se det på en scen. Och intressant att se hur jag ska klara av alla pinsamheter när jag inte kan byta kanal. Här har jag lagt in en länk till min absoluta favoritsketch - varning för asgarv!

Ha en härlig fredag allihopa!

4 kommentarer:

  1. Ja visst ÄR den fin nymphen! Usch jag vill ha!=)


    Solsidan såg jag första gången förra veckan, tyckte det var kul oxå!

    trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag ska också till Mathilde i eftermiddag. Vi kanske ses :-)

    SvaraRadera
  3. oj den lär va skitkul! Älskar Glans! Har du fått koftan???? Kramar

    SvaraRadera
  4. Ha det så kul. Har oxå sett den fast kan det varit förra vintern?

    SvaraRadera