onsdag 24 februari 2010

Dagens Molly - The heat is on!

Imorse vaknade jag till ett vackert Stockholm där solen plirade fram medan stora vackra snöflingor långsamt singlade ner. Efter en mysig promenad med Elton så insåg jag att målet med dagens outfit skulle vara att inte frysa. Speciellt som jag varit rejält förkyld de senaste dagarna. Så då fick det bli den här raringen som värmer mig idag.



810 Everywear Dress i Chalk, en roströd tisha från Living Tenfold, Sleeve Warmers i orange samt jeansleggnings från Gina Tricot. Som ni ser hade jag inte hunnit bestämma mig för vad som skulle sitta på fötterna, men det blev till slut ett par bruna stickade sockor från H&M och sköna kängor från Nilson.

Hoppas att solen lyser där ni är - här blir det en fantastisk onsdag!

4 kommentarer:

  1. Precis min tanke idag, så här blev det fondan med en gammal godingulltröja från en tidig kollektioen. Mmmmmm...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den klänningen värmer verkligen...
    Har du hunnit öppna alla paket som kom igår??

    SvaraRadera
  3. Nena: Gamla godingar är ju härligt! Ett av de paketen jag inte orkade hämta igår är en goding kofta... :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den klänningen inte bara värmen den är så fin också.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera