lördag 20 februari 2010

Smygtitt nr 2 på Odd Molly Fall & Winter 2010

Tidigare har jag ju haft det här inlägget med bilder på höstens 327:or.

Nu finns det några bilder till hos underbara Amy på Fitts & Company där kan man se dessa två previews på Odd Molly Fall 2010 och Winter 2010.


Odd Molly Fall 2010 #313, Vintage Chalk
Denna är från höstkollektionen och det är en modell jag gillar. Det är snyggt när det smiter åt vid bysten, draperingar känns lite nytt och sen gillar jag broderierna på bysten och ärmarna.

Dock är ju inte detta en färg som passar mig, men stämmer med utsagan om mer jordiga färger i höstens kollektion. Sen tycker jag att modellen i sig känns ny, eller vad tycker ni som varit med ett tag?


Odd Molly Winter 2010 #513, Vintage Chalk
Denna modell känns inte ny på ngt vis, vilket är lite tråkigt! Men det är säkerligen en modell som är fortsatt populär, även om jag också här tycker att färgen är dassig. I alla fall på mig!

Jag kan ju direkt säga att jag inte blev lika till mig av de här bilderna som av bilden på 327:orna. Men det beror nog på den lite dassiga färgen, men om dessa kommer i ngn av de färgerna som 327:an dyker upp i så är jag nog inte bang.

Vad tycker ni om dessa bilder? Lika fint som den tidigare bilden?

4 kommentarer:

  1. Jag gillar färgen massor, älskar allt som är puderfärgat :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Gillar inte första modellen däremot den andra. Tur att smaken är som baken ;-)

    Ang färgerna så beror det på. Tycker bättre om bleka färger på sommaren då man har lite färg själv.

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar nr2 i massor! Älskar den!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Lööööve båda två. Löööve färgerna!!!!!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera