tisdag 16 februari 2010

Min första sommarmolly!

Trots att vintern behåller greppet om oss och SMHI lovar mer kyla och snö så tänker jag en hel del på sommaren. Mitt mollyintresse exploderade ju i höstas så jag har liksom inte haft ngn mollysommar än. Och därmed består min garderob också mest av koftor och tunikor som kanske inte direkt andas svensk högsommar.

Sen ett tag har jag spanat på mollysar på Tradera, Blocket och Trendsales som kan falla i katergorin sommarmollysar och hittills har faktiskt en fining flyttat in hos mig. Nämligen denna:

Dreamdate Dress


Jag ser framför mig hur jag har denna som solklänning när vi är ute i Stockholms skärgård med segelbåten och glider fram över blått vatten, blå himmel och mellan gröna öar. Visst låter det härligt!

5 kommentarer:

  1. Låter underbart och man längtar ännu mer efter våren och sommaren.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter fantastiskt! och klänningen är superfin :-) tack för komplimangen :-) jag har en 2:a på min Frill tee....hade inte velat ha den mer tajt, nu sitter den superskönt!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Låter härligt - ser förbannat kallt ut just nu.

    Stoooor kram

    SvaraRadera
  4. Den klänningen är så snygg och sitter väldigt snyggt på!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag äger ingen sommar-Molly. Men nog blir det en när värmen och vårkänslorna sätter fart. Det är ännu långt bort här i Lapplands ödemark :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera