söndag 7 februari 2010

Nyinflyttad som avslöjar ett visst tema...


Den här underbara First Lady Angora i Rose flyttade in hos mig i fredags. Den kommer från rara Mona och var inslaget i fint silkespapper samt med en god överraskning. Tack så himla mycket Mona - jag är superkär i koftan! Och godiset är uppätet sen länge... :)



När jag sen skulle lägga in koftan i gardroben insåg jag att det funnits ett visst färgtema i mina koftinköp under vintern, eller vad säger ni?

Jag som inte trott att jag är SÅ förtjust i rosa - I stand corrected!

5 kommentarer:

  1. Där ser man...nu fick du veta något "nytt" om dig själv ;-) jättefint köp...jag har tittat och provat den koftan många gånger ( ja kankse inte just din då ;-) men jag är så varm jämt så jag hade nog inte haft någon användning av den, fast den är supersnygg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. hahah sötis :D Men det är en ljuuuvlig färg! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina! Kul när man inser helt plötsligt att man har en viss färg som man uppenbarligen gillar.Måste också få tag på en cardigan snart. Helst innan vintern är över...

    kram

    SvaraRadera
  4. Ja gammelrosa är verkligen fint. Jag tror alltid att jag har mycket rosa och hoppar över de rosa plaggen. Väl hemma inser jag att jag inte alls har rosa plagg i överflöd. Fattar inte var jag fått denna skeva uppfattning ifrån. Jättefina plagg du köpt.

    SvaraRadera
  5. Tack för era rara kommentarer, tjejer!

    När jag rensade i garderoben idag hittade jag den absoluta rosa godingen (hur kunde jag glömma den liksom?): Crochet Lovely Knit! :D

    SvaraRadera