måndag 15 februari 2010

Ny mollyvecka - nya begär?

Så var det måndag igen!

Den här helgen har gått i ett huj även om jag inte gjort något särskilt.
En mysig, gosig helg i kärlekens och vänskapens tecken. Hela lördagen slappade jag och maken i soffan och surfade, titta på tv, pratade och myste i största allmänhet. Och i går träffade jag då en god vän för en fika medan maken var i Västerås på hockey.

Och nu är det ny vecka och nya roliga händelser på gång - det ryktas ju om att det sista släppet av vårens plagg ska ske denna vecka. Spännande! Jag ser framemot jackorna för jag är grymt nyfiken på hur de sitter på och hur färgerna är i verkligheten. Den här röda Lotta Lotta:n kommer jag definitivt att prova!

Vad ser ni framemot för plagg i det kvarvarande släppet?

5 kommentarer:

  1. Ja jag håller med dig! Den gröna 327:an är grymt snygg! Lotta:an är så jäkla fin men jag tror inte att det kommer att bli ett köp, jag har sen länge bestämt mid för att köpa min första Grandmas coat OM den inte sitter för illa på mig ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt börjat tappa lusten för de nya plaggen iom sämre kvalitet,högre priser och borttagna plagg. När jag förälskade mig i Odd Molly var det en helt annan sak. Jag kommer att följa släppet men jag känner inget sug efter något särskilt. Jag letar gamla godingar istället :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. jag har varit supersugen på lottalotta men jag är tveksam till fickorna över brösten... och till det priset måste det va 100%! Men prova kommer jag säkert att göra! Kram

    SvaraRadera
  4. Peggy: Vad roligt att du fastnat för de koftorna! Ja, lottan är snygg men vi får se hur den sitter på. För det priset ska den vara tiptop i passform och kvalitet.

    A-K: Jag känner lite som du! Men jag har ju inte varit med tidigare vårar och har inga mollyvårjackor så Lottan är närmast till hands. Men jag spanar också på tidigare mollysar, just för att jag VET att om de vårdats väl är de så gott som nya fast de är gamla. :D

    Dr Molly: Ja, den måste sitta som gjuten för det priset. Fickorna är ett frågetecken, men jga får ju se efter provning jag med.

    SvaraRadera
  5. Ja i detta släpp blir det flesta av mina godbitar faktiskt, bla chrysalis gown(?), lovelyknit i rouge och angelou dress, så jag sitter som på nålar o väntar=)

    Var sugen på lottalotta först men tycker det var lite saftigt pris, så jag hittade fr tidigare kollektion som jag slog till på, en grease polka dot kappan i mörkblått m grå sidenband, som känns kul o jättefin! Längtar efter att få använda den! Ropade dessutom hem en halsduk i just mörkblått o grått (perfect match t kappan!)på tradera från vive la difference kollektionen, så jag blir visst vintage molly i vår, kul!!

    Oj nu skrev jag en hel roman som jag brukar kunna göra när det gäller molly, haha!

    Men ja, nästa släpp förvandlas jag till HYSTERICA=)

    SvaraRadera