lördag 20 februari 2010

Gästblogga hos BINA!

Är du en mollytoka men har ingen blogg? Nu har du chansen att du gästblogga hos fina BINA under en vecka och ta upp allt mellan himmel och jord, så länge det handlar om mollysar!

Kika här!

Annars har lördagen startat i mysets tecken här. Vi startade med en långfrukost med varmchoklad på chokladklubbor från Chokladfabriken. Mums vad gott det var!

Nu väntar jag ivrigt på ett besök som ska dyka upp vid 14.00. Det riktigt pirrar i hela kroppen och jag går runt här och småler. Om allt går bra ska jag visa er senare idag varför jag går runt och smilar som en toka!

Ha en fin lördag och om ni ska ut: ta det lugnt i snökaoset!

2 kommentarer:

  1. Tolixstolarna är så fina, jag ska försöka samla på mig fler men den jag har nu står i hallen och är bara snygg :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Ha en fin lördag du med! Kram

    SvaraRadera