lördag 13 februari 2010

Efterlysning - Önskemolly nr 1


Det här är den molly som står högst upp i min önskelista. Nu tänkte jag prova en efterlysning här på bloggen och se om det går att skaka fram en som jag kan köpa. Det är så klart #233 Lovely Knit i turkos i bomull och storlek 2 som jag letar efter.

Har du en du vill sälja?

Eller vet du kanske ngn som har en som de kanske vill sälja?


Hör av dig via mail: mymollyoddities(at)gmail.com eller lämna en kommentar i det här inlägget med kontaktinfo så hör jag av mig.

Hälsningar

4 kommentarer:

  1. Mmmm, jättefin färg. Jag har haft den men den fick lämna till förmån för en ljusgrön med lila band. Hoppas du hittar din.

    SvaraRadera
  2. min molly: den ljusgröna går ju inte heller av för hackor måste jag säga. :)

    SvaraRadera
  3. sett den här? http://www.blocket.se/vasternorrland/Odd_Molly_25183476.htm?ca=15

    SvaraRadera
  4. finns en i strl 0 på tradera, kanske funkar?

    SvaraRadera