torsdag 11 februari 2010

Dagens Molly - Jag är en Cupcake-tjej!

Ännu en Cupcake-molly har trillat in hos mig. Den här gången är det en Cupcake Long Top i Dark Blue. Den är i storlek 2 och sitter perfekt och är bara SÅÅÅÅ skön. De här är mina favoritmollysar just nu. Och eftersom den här var helt ny fick den äran att bli Dagens Molly idag med min jeanskjol från H&M, gråa strumpbyxor från H&M, stickade vita knäsockor från H&M.






Nu blir det pannkaksfest här hos oss!
Mumsiga hälsningar från mig.

4 kommentarer:

  1. Snygg du är!
    Älskar kläder som kan vara både sköna och mysiga men ändå snygga:-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Cupcake är grymt skön! Har en i dark powder men skulle gärna ha fler. Var fick du tag på ditt? Supersvåra att hitta ju...

    Här åts det också pankisar idag.
    kram

    SvaraRadera
  3. Mia: Tack! :)

    Septemberflikka: Jag jagar på Tradera och Blocket och har tur ibland. :)

    SvaraRadera