onsdag 3 februari 2010

Update om vad som kommer i produktion och inte!

Häromdagen hade Ina ett mycket bra inlägg där hon samlat uppgifter om olika mollysar som inte skulle komma i produktion. Hon listade de plagg som det hittills pratats om men ingen visste ju riktigt hur det var. Och jag som sett framemot Sugar Trouser i rött tänkte att det här måste jag reda ut. Så jag mailade Odd Mollys huvudkontor och bifogade samma lista som Ina hade och frågade vad som gällde angående de plaggens vara eller icke vara.

Idag kom det här svaret:

Sugar Trouser:
Färgen Rouge kommer inte i produktion (sista bilden), resten kommer att produceras.



Socking classic knee:
Endast färgen rouge som inte kommer i produktion (den sista bilden), de andra färgerna kommer att produceras.

<


Sumthing dress:
Färgerna indigo och powder kommer i produktion men endast i storlekarna 1, 2 och 3. Rouge kommer inte att produceras (sista bilden).
>

Up-to-me-ism dress: Kommer inte att produceras alls.
Lux Cottonpointelle legging: Kommer inte i produktion i någon färg.

Jag hade som sagt redan sett mig själv i ett par röda Sugar Trouser. Får se om jag kan tänka om till ett par i chalk kanske. Annars kan man ju undra vad som händer med de andra plaggen i Up-to-me-ism-serien. Kommer de inte heller att produceras?

Vad tror ni?

8 kommentarer:

  1. Åh, jag som också ville ha ett par röda sugar trousers:-(
    Varför produceras inte dem när de är de snyggaste ju?:-(
    Jaja, men bra att de andra kommer iaf men nu får man väl fundera ut på vilken av dem man vill ha....
    Tack för infon, kram Mia

    SvaraRadera
  2. Du med? Ja, då är vi två. Men vi kankse får strutta runt i ett par chalk istället o vara supersnygga. :D

    SvaraRadera
  3. Trist med de röda sugar trousers :( Det är dem jag sörjer mest att de inte kommer i produktion... Tur att det finns mycket annat fint!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack så jättemycket :-) Fonda kommer att bli en favvo ;-) vad trist med de röda byxorna, de var jag jättesugen på....konstigt det där att de bara lägger ner vissa plagg!!
    Länkar till dig oxå :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag skulle också ha sugar trousers i rött, har deppat i en månad nu :(

    SvaraRadera
  6. Peggy & Skrutteruttan: Vi var verkligen många som spanat in de röda..!

    SvaraRadera
  7. Ja vad bra att du kollat upp då vet vi nu då! Angående Up-to-me-ism så tror jag nog det gäller endast den klänningen annars hade de nog sagt annat tycker man.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  8. Hej å tack för infon!
    Som den svarta människa jag är så har jag lite funderingar runt Sugar Trouser i just svart.
    Ni OM-experter, vet ni om dessa är stretchiga, höga/låga, stora/små i storleken?
    Och priset, någon som har koll på det?
    /Carina

    SvaraRadera