måndag 8 februari 2010

Dagens Molly + Cream



Idag blir den en Molly - Crochet Lovely Knit i Rose - som passar så oerhört bra med min fina klänning från danska Cream. Båda plaggen är helt fantastiska för sig men tillsammans blir det en superkombo. Under klänningen har jag en Spoiler Skirt i Rose och sedan ett par gammelrosa strumpbyxor från H&M.


Klänningen har underbara detaljer, t ex de här pärlorna och klädda "knapparna" samt broderier i midjan.

Det är så roligt när man tar på sig ett plagg och känner direkt att det är rätt, att man trivs. Så var det för mig med den här klänningen.

7 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig färgglad outfit! Får mig att verkligen längta till våren!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette: Ja, jag känner mig väldigt vårig idag. Otroligt skönt! :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin outfit.
    Roligt att koftan passade :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men tjo vad vårigt!!! Nu spratt vårkänslorna till här.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så fint....får verkligen en vårkänsla i kroppen när jag ser dina bilder :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jättefin Klänning, du ser jättevacker ut :)

    Hur är klänningen i storleken,tycker du?

    Kram
    Kenzy

    SvaraRadera
  7. Mona: Jag ÄLSKAR den koftan men ska vänta lite med premiären. Måste suga på den karamellen lite för mig själv först. :)

    Pingla & Peggy: Tack, det är precis den våriga-kommentaren jag fått på jobbet också. Kul att pigga upp!

    Kenzy: Tack! Jag har den i stl 38 och den sitter bra på mig (jag är normalt 38 upptill).

    SvaraRadera