torsdag 18 februari 2010

Jag handlar gamla godingar trots sista släppet...

Idag har då den sista omgången av vårens kollektion kommit ut på Ajabajakids och FolkArt. Det har varit en glad och go stämning och stundtals kanske hetsig. Jag kände att jag drogs med i hetsen men sen bestämde jag mig för att luta mig tillbaka och faktiskt ta mig till OM-butiken och prova godingarna istället. Så det får bli imorgon eller lördag.

Istället har jag handlat en riktigt fin gammal goding från kollektionen Art of Nonsense. Den andra sommarmollysen blir det. Jag får vara tålmodig en stund för den ska skickas från Danmark men i nästa vecka ska jag visa er vad det är för fining. Jag kan avslöja att en av de stora mollybloggerskorna har en sådan i sin ägo...


Nu ska jag titta på skidskyttet!
Kramar från mig


3 kommentarer:

  1. Skoj när man hittar en riktigt godbit som man verkligen vill ha! Grattis! Ser fram emot bilderna sen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset på Tradera. Den låg redan i minneslistan ;-)

    kram

    SvaraRadera
  3. Ja, visst blir det lite galet hetsigt ibland! Jag tyckte det var jobbigt att inte kunna fortsätta vaket idag hemma, men skönt ändå att komma iväg och andas lite... Spännande att se vad du har shoppat! Kram

    SvaraRadera