onsdag 3 februari 2010

Passa på att Mollyfynda!

Jag har haft ett antal mollysar i min garderob som jag verkligen velat ha. Sen när jag väl fått dem så har vi inte gått ihop. Så nu lägger jag ut dem här så får vi se om någon därute är intresserad. De är använda men i gott skick. Plaggen ligger kvar till söndag sen åker de ut på Tradera.

Om du är intresserad av ett plagg: Klicka på bilden för att se den förstorad och maila mig sedan på mymollyoddities @ gmail.com(utan mellanslag).


#541 When I Feel Your Smile - Hands of a Lover
Rödrutigt linne i bomull med sidenband i ljusrosa - stl 2
Klicka på bilden för förstoring
Pris: 350kr inkl vanlig frakt (+50kr REK)



#497 Poplin Date Blouse
Stl 1 - Mörkblå med vita och beiga broderier. Har en liten ljus fläck på framsidan därav det lägre priset. Spoilern under ingår inte.
Klicka på bilden för förstoring
Pris 550kr inkl vanlig frakt (+50kr REK).







#504 - Great Day Tunic
Chalk - stl 2 - i bomull
Pris 750kr inkl vanlig frakt (+50kr REK)
SÅLD!








#615 Barnyard Dress
Purple - Stl 2 - i bomull
Pris 750kr inkl vanlig frakt (+50kr REK)
SÅLD!





#513 Beige kofta med blågrå broderier samt sidenband
80% lammull 20% nylon - Stl 1
Pris: 750 inkl vanlig frakt (+50kr REK)
SÅLD!





#759 Not just taking it
Vit a-linjeformad blus i bomull med röda broderier samt spetsar - stl 2
Klicka på bilden för förstoring
Pris: 550kr inkl vanlig frakt (+50 REK)
SÅLD!




Skynda fynda!

9 kommentarer:

  1. ÅH! är den vita översta kvar? Jag har ju eg 3 i överdelar o klänningar men har hört att den i bomull är lite stretchigare. Den är superfin!
    kram

    SvaraRadera
  2. Evalena: Tyvärr är det en annan tjej som hunnit före... :P

    SvaraRadera
  3. Hej igen,
    Väntar....ser inte ditt mail än......Hoppas, Hoppas!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Odd-Mollyholic: Det var strul med mailen, nu ska det ha kommit iväg! :)

    SvaraRadera
  6. *kvid* vilka små men ack så goda

    SvaraRadera