söndag 14 februari 2010

Dagens Molly - Promenad och semmelfika!

Snart ska jag träffa en kär vän och promenera och fika lite. Tack och lov har det inte snöat idag som det gjorde igår så det kan bli en skön promenad. Jag ska passa på att gå och hämta ett mollypaket också när jag ändå är ute o rör på mig. Vad det är tänkte jag visa upp ikväll.

Fikat hoppas jag att vi ska ta på Gunnarssons Specialkonditori som tydligen ska ha väldigt goa semlor och visst är det väl dags att börja mumsa semlor nu?! Det är ju fettisdag i nästa vecka. :)

Dagens Molly blir av det bekväma slaget. Min Cupcake Longtop i Dark Blue samt First Lady Angora Cardigan i Grey. Till det ett par bekväma jeans från Replay. Skönt var ledordet som sagt.

När jag granskade fotografierna dök en rolig liten sak upp. Kolla till höger i bild så ser ni vår lilla dammsugarrobot som kommer och går i bild! Jag var tvungen att ta med alla tre bilderna, även om de är så lika, just för att lilla Roomba dök upp.





Hoppas att ni alla har en mysig alla hjärtans dag!
Kramar från

3 kommentarer:

  1. Damsugarrobot!!! Wow, hur funkar den?? Om jag inte hade maken skulle man ju skaffa det!

    Snygg outfit!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har också en make men vi tyckte att vi behövde en dammsugarrobot i alla fall. :) Den går att programmera så den går igång när vi inte är hemma om dagarna. Den klarar av att ta sig över trösklar och upp på mattor. Den städar i ca 1.5h på varje laddning och när batteriet börjar ta slut hittar den hem till laddningsstationen av sig själv. Hur smidigt som helst!
    Sen måste vi ju dammsuga som vanligt ibland så klart men inte alls lika ofta som förut. :)

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill också ha en liten städrobot och en grå First Lady!
    Kram!

    SvaraRadera