onsdag 24 februari 2010

Paket 1 - Mina första sockor!

Jag har suktat efter ett par Jacquard Long Socks när jag sett alla fina bilder som ni mollytjejer visat med dem. Men samtidigt har jag inte varit sugen på de färgerna som kom i höstas. Så när dessa knallrosa små rackare dök upp så slog jag till, snabbt som blixten. Och här är de nu och får leka med min Velvet Goolagong i lila.
Haha, ser det lilla lurviga huvudet nere i hörnet? Och visst var sockorna fina?
OBS! Jag sparkar inte efter vovven om ngn undrade utan körde lite gamla balettmoves. Haha!



Ser ni vad fin den rosa färgen på sockorna är! Och jag bara älskar min Goolagong som är SÅÅÅ skön. Det här kommer att bli min hemmamysdress i fortsättningen.

Och ni kan ju gissa vad vi skrattade åt Elton som så gärna ville vara vid matte på varje bild - ni kommer att få se mer av denna lilla linslus som klämde in sig på varenda bild som vi tog på plaggen som fanns i mina paket. :) Gulle!

6 kommentarer:

  1. Vilken häftigt fin matchning. Sockarna är både varma och snygga. Har ett par i almost black.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Wow, jätte fint! Har några som nu måste lagas...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint med både goolagongen och strumpsen!

    kram

    SvaraRadera
  4. Men vad söta de där sockarna är. Jag tycker precis som du att årets färger inte var så fina. Bra köp på Tradera!

    SvaraRadera
  5. Jättefina på dig! Jag har en L K i exakt samma färg med vinrött band. Har ej sett att det finns strumpor i samma färg.

    Kram

    SvaraRadera