fredag 5 februari 2010

Dagens Icke-Mollyshopping!


Efter min träff med Odd Mollyholic så strosade jag tillbaka till kontoret och tog mig en svängom inne på H&M. Jag har verkligen behövt strumpbyxor i andra färger än svart och kom på att jag hade en 100kr check från H&M Club.

När jag sen tömde påsen när jag kom hem insåg jag att det kanske blev lite mycket? Haha! Nu lär jag klara mig ett par vintrar, eller vad tror ni?

Förresten - har ni något favoritmärke på strumpbyxor eller favoritbutik där ni köper dem?



PS: Jag är konstigt nog rätt osugen på allt det som släpptes idag. Känner ingen iver att klicka hem något utan jag avvaktar lite. Och handlar annat under tiden... ;)

7 kommentarer:

  1. Åh! Precis sådär många och i olika färger borde jag med köpa. Klagade sist imorse över att jag inte hade några bruna leggings!!! :)

    Ja, klänningen är inköpt på Wild Roses! Du måste ta dig en titt där... här är deras hemsida:

    http://www.wild-roses.se/

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tackar :-) jag visar lite outfits på Söndag igen när jag kommer hem från jobbet :-) Härliga strumpbyxor du har köpt, alltid bra att ha :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Sara: Oh, hade de hemsida,tack för det tipset! Ska kolla det direkt!

    Peggy: Just ja, du hade såna monsterpass framför dig. Hoppas att det går bra o att du inte är helt utsliten inför söndagens kalas.

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga färger. Skulle själv behöva investera i ett gäng strumpbyxor. Kram!

    SvaraRadera
  5. Strumpbyxor kan man inte få för många av, gillar färgerna på dina!! Jag tycker Lindex strumpbyxor sitter bäst, Kapp Ahl har många liksom H&M och jag köper där också men de har en tendens till att kasa lite...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  6. Jag bunkrar stumbyxor så fort jag får chansen. De går alltid åt.

    När vi fikade hade jag på mig rejäla doningar i ull och jag frös inte ett smack när vi gick ut efteråt. Kan iofs bero på tvättbjörnen jag hade på skallen ;-)

    Ang strumpor så är jag en stor sucker för Woolfords strumpor. De kostar lite (läs MYCKET) mer än HM's men de håller fantastiskt bra och funkar perfekt på mina långa ben.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ibland är jag bra trög alltså. Först nu ser jag ju att det var du som köpte min Philander. Eller hur?

    Vet inte vad jag ska skylla på...

    kram

    SvaraRadera