fredag 26 februari 2010

Sneakpeak Odd Molly Fall 2010 - Jag tar tillbaka min diss!

Snälla söta rara Amy på Fitts & Co har lagt upp lite bilder på Odd Mollys Fall 2010-kollektion som hon provar på deras showroom i Los Angeles. Och vilka teasers sen!

På hennes blogg fanns en bild på denna lila raring och jag bara måste visa den för er. Visst är den underbar? För ett tag sen dissade ju jag den här i färgen vintage chalk men nu när jag ser den underbara lila färgen så är jag SÅÅÅÅLLLD!!! Vilken färg, vilka broderier, och passformen ser ju perfekt ut.
Och jackan är ju inte heller helt tokig, eller hur? Så länge det inte är riktig päls så tycker jag att den är faaaabulous!

10 kommentarer:

  1. Har hört att det ska vara riktig päls...

    SvaraRadera
  2. Ja, fin som bara den, men inte min färg! Kommer den i murrigt grönt flyttar den in minsann. Tack förresten för paketet. Jättefin. Gulliga du! Kram

    SvaraRadera
  3. Kanppt har man hunnit hämta sig från senaste släppet och så är det dags att börja ladda igen. Den lila ser helt underbar ut. Dock är inte lila min färg heller så jag hoppas på andra färger.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den lila är så fin! det är nästa så man längtar till hösten ;-) Näää jag bara skojade :-) En härlig vår och sommar först va ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ajajaj, jag behöver inte fler lila plagg, men den där kommer ju att bli omöjlig att motstå... Jag är nog helt klart lilaberoende...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Och som svar på din fråga i tidigare inlägg - en angelinas från förra årets kollektion...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja, jag såg den och det var KÄRLEK vid första ögonkastet! Hahahahaha...en sån SKA flytta hit!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nena: Haha, du ligger nog illa till i höst! :) Oh, en Angelina, de är superfina!

    SvaraRadera