torsdag 18 februari 2010

Dagens Molly från Förrgår - Taradiddle Dree Grey

Taradiddle Dree i Grey flyttade in hos mig för ett par veckor sen. Jag har haft den framme och gått och tittat på den och pillat på den och beundrat broderierna, spetsarna och de små fina detaljerna. Den är verkligen underbar!

I förrgår morse kände jag mig mogen för att premiära den så den åkte på tillsammans med min svarta underklänning från Cream samt min Alpaca Hoodly Knit Jacket i powder. Och jag gillar den här kombon för den dressar liksom ner den fina tunikan så att den blir lite mer som ett vardagsplagg.



Mina kollegor var som galna och kommenterade hur fin tunikan är. Vad glad och mallig man blir då! :D

9 kommentarer:

  1. Den är så fin, jag har den i rött. Det är verkligen så att den är fullproppad av små fina detaljer. Din färg är nog mer användbar än min...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen underbar. Hur är den i storlek? Vet du om den storleksmässigt är som Indy dress?

    SvaraRadera
  3. Klart att du fick komplimanger så snygg som du var!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh, visst är den underbar! Har den i rött men kan allt tänka mig flera färger.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Wow vad snygg du är!! den är såååå fin...jag äger inte en enda av dessa finklänningar tycker inte jag passar så bra i det så jag beundrar dem på håll :-) Ja var är det där jäkla släppet?!?! ;-) har inte lust att vänta mer :-)
    Ha en fin dag!
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. superfin kombo!!! passar perfekt ihop! Kramar

    SvaraRadera
  7. SÅÅÅ Fin du är, förstår att du fick en massa komplimanger! Var fick du tag på denna, har själv letat som en tok efter denna i st 3....
    KRAM
    P.S. Hoppas du fick fler bilder på den efterfrågade tunikan du frågade mig om....

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt! Klart du får kommentarer, Taradiddlen är helt underbar! Har den i rött och har använt den rätt mycket faktiskt. :)
    Kram

    SvaraRadera