torsdag 4 februari 2010

Snabba fingrar på Tradera!

Idag har jag varit snabb på Tradera. Två Köp Nu-fynd har jag klickat hem med mina små snabba fingrar och jag är SUPERNÖJD!

Vad tror ni om dessa fynd?




En Cupcake Top i Purple - Jag är SÅÅÅ nöjd med denna för jag har fallit totalt för den här serien. Hittills har jag Cupcake Tank i Purple och Cupcake Top i Dark Powder. Och nu ska samlingen utökas med denna. Hurra!




Det andra köpet var denna raring - Spoiler Underdress i Rose. Jag älskar den rosa färgen i denna och ser framemot att ha den under en lite kortar vit blus för en fräsch krispig känsla. Sol och sommar tänker jag - härligt!

Ikväll kan jag somna gott!


PS: Det finns fortfarande några mollysar att fynda! Se här!

3 kommentarer:

  1. åhh, grattis till super fina fynd!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Cupcaken är jättefin! Det är kanske min du klickade hem :)

    SvaraRadera
  3. Klart du måste fylla på med lite nytt, nu när du säljer bort lite av dina Mollysar! Jättefina köp!
    Kramar

    SvaraRadera