tisdag 23 februari 2010

Härliga tokiga skor!


I förra veckan sprang jag på dessa fantastiska, galna, underbara och ibland gräsliga skorna av märket Irregular Choice. Jag satt och klickade mig igenom hemsidan på Schuh och där var helt plötsligt dessa knasiga skor. Fastnade med att titta på varenda modell, även de som kanske inte är sååå vackra.

Tänk vilka roliga detaljer det är på dem. Som på dessa som har en päls pompom vid tårna. Helt underbart!


Och titta på dessa som har ngt mönstrat på insidan av klacken - roligt idé! Även om jag aldrig skulle ha dessa skor på mig.


De här är ett par favoriter! Kan tänka mig att de är ursnygga med slitna ljusblåa jeans och ngt fint somrigt och skirt som överdel sen i sommar. Nu längtar jag faktiskt efter sommaren, även om jag gillar snön... Snacka om att vara ambivalent!




HÄR kan ni se mer av dessa roliga skor!



PS: Jag har beställt grejer från Schuh i förra veckan och väntar på leverans. Jag kan rapportera hur det funkade sen när jag får paketet.

4 kommentarer:

  1. Ibland önskar jag att jag kunde gå i klack skor...

    Kram

    SvaraRadera
  2. hihi, så söta pjucks!! helt crazy!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! jag hittade flera skor jag skulle kunna tänka mig beställa! Hoppas att det funkar bra för då kan man ju lägga en order!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Wow, vilka godingar :-) Jag väntar med spänning på din rapport om hur det funkade att beställa från dem.

    SvaraRadera