lördag 13 februari 2010

Dagens Molly - Provning av 327:an i rosa!

Jag fick lite oväntad energi nyss och provade min nyinköpta #327 Light Cotton Embroidered i rosa med mina #749 Spoiler Underdress i rose, royal och blue.


Först ut var min (också) nyinköpta #749 Spoiler Underdress i rose. Den rosa färgen på spoilern är ljusare än på 327:an, men jag tyckte inte att det gjorde ngt. Den här kombon gillade jag direkt.




Nästa spoiler var den i royal. Här tycker nog jag att färgerna skär sig lite. Hade 327:an varit mer ceriserosa än bubbelgumsrosa så hade de här två gift sig direkt. Men nu är det ju högst tveksamt om jag kommer att kombinera dem så här.




Sist ut var min härliga #749 Spoiler Underdress i blue. Jag älskar verkligen den här blåa färgen och tycker att, trots att det är en ganska mörk blå, de här två gifter sig fint. Det hade varit ännu finare med en ljusare blå men den här funkar också. Har det förresten ngnsin kommit ngn spoiler i ljusblått?





Nu ska jag ta och hjälpa min make med maten. Vi firar alla hjärtans dag redan ikväll eftersom han ska bort imorgon. Så det blir oxfilé, fyllda silverlökar samt gott rött vin. Efter maten ska vi sjunka ner i soffan och glo på melodifestivalen.



Ha en härlig lördagkväll alla mollyvänner!

3 kommentarer:

  1. Va fint! Tror första kombon är bäst som du säger.. :) Hade de många kvar? Funderar på att titta in där imorgon för jag tror de har öppet, kollade på nätet... ?

    Ha en mysig kväll.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fiiin fina kombinationer. Tyckte om 1an bäst.

    SvaraRadera
  3. Den 327:an hade jättefina färger, eller färg kanske det heter.
    Själv har jag ingen 327:a alls men inser att minst en bör finnas i varje välsorterad Odd Molly garderob.
    Lite dyr tycker jag, får hålla ögonen öppna på Tradera :)

    /Carina

    SvaraRadera