lördag 13 februari 2010

Höstbegär!


Katinka har precis tipsat om att Cornelias Hus har lagt upp några bilder på Odd Mollys höstkollektion på sin blogg. Jag längtar inte efter hösten, det kan jag säga, men efter att ha sett den här bilden på de fina 327 Light Embroidered Top så kan jag säga att jag redan är såld.

Den längst till höger i gröna toner kommer att bli min! Och jag är bra sugen på den i vitt med gråa (eller är det dimlila?) broderier också. Tänk vad fina de är och så användbara!

Vet någon när den första 327:an kom? För den har väl inte funnits med sen allra första början, eller har den det?

7 kommentarer:

  1. Hahaha..ja såg den bilden precis och mitt habegär väcktes något enormt...Vilka underbara färger...den gröna är min kan jag säga ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. visst är det underbara färger... vill ha vill ha...

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh de är ju superfina! En grön och en puder får gärna flytta hit.

    kram

    SvaraRadera
  4. Så snygga, längtar redan till höstkollektionen, dock ej hösten!

    Jag är en ny Molly-bloggare och undrar om jag får länka till dig? Jag blev så inspirerad av er alla andra Molly-älskare så gjorde min egen blogg. Så tokigt det kan bli! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag älskar jordfärger...:-D
    Varma och fina...Hellre det än alla dessa skarpa glamour plagg som kom lite mkt av sista tiden..
    *längtar också lite efter hösten*
    Kram på dig,
    Mia

    SvaraRadera
  6. Såg Katinkas länkning till denna sida och kände direkt att dessa färger och plagg lockade mig betydligt mer än vårens Mollysläpp.
    Så avvaktar nog till hösten med att införskaffa den hett efterlängtade 327:an :)

    SvaraRadera
  7. anna2: klart det är ok. välkommen in i bloggvärlden! :)

    mia: ja, jag gillar också jordfärgerna bättre. det ska bli spännande att se vad det blir för andra plagg!

    CLE: jag håller som sagt med dig. färgerna är underbara och blir det genomgående i hela kollektionen så är det ju en given hit! :)

    SvaraRadera