onsdag 10 februari 2010

Dagens shopping - en goding har flyttat in!


Idag gick jag en sväng igenom Mathilde på vägen till bussen. Och det fanns en hel del godingar där. Jag provade x-stitchen i rosa/nougat, tenfold knit i almost black, 327:an i indigo men inget av dem fick flytta hem till mig. Istället blev det en annan goding. Orkar inte fotografera den idag, utan ni får vänta tills imorgon. Men hav förströstan, it is worth waiting for! :D

Trötta onsdagskramar från


PS: Mathilde hade x-stitchen i alla storlekar samt 327:orna i alla storlekar om ngn letar. Sen fanns det Noblesse Coats i Chocolate och Cherry till halva priset samt Nowornever Coat i rött också till halva priset. De skickar om man ringer dem! Tel: +46 8 20 76 80

8 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Fanns det kvar något annat från rean?

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kostar en 327:a? Är väldigt sugen på en rosa! MVH Pernilla E

    SvaraRadera
  3. Spännande att se vad du shoppat... :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul att se vad det var som fick följa med hem :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, kanske ska ta mig dit och testa en X-stitch. Var det i PK-huset eller på Biblioteksgatan?

    SvaraRadera
  6. Susanna: Det fanns native skirts, ruffle skirts, ullponchos, vinterjackor de i nylon med volang längst ner i grönt, rött och powder. kollade dock inte storlekarna på de här plaggen.

    Pernilla E: Den kostade 899kr

    Septemberflikka: PK-huset!

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Tack snälla för tipset om rean på Mathilde!!
    Ringde på morgonen o nu har jag snart min efterlängade Noblesse coat i chocolate. Är jätteglad för det..bättre sent än aldrig heter det ju..
    TACKTACK!!

    SvaraRadera
  8. Annelie: Men vad UNDERBART!!! Det är så roligt att kunna hjälpa till. :)
    Kram
    Erika

    SvaraRadera