onsdag 24 mars 2010

Amerikapaket på villovägar!

Jag förbeställde en del grejer ur vårkollektionen från Fitts & Company. Två av plaggen har redan kommit, Lovely Knit i Grey och Antidote Frill Tanik. Men två plagg väntar jag fortfarande på. Och det var LÄÄÄÄNGE sen jag beställde.

Kom på igår att jag fått ett kollinummer av Amy så jag kikade på Postens hemsida, men nej, det var inget bekant nummer hos svenska posten. Gick då in på US Postal Services hemsida och spårade och hepp, paketet hade visst returnerats till Fitts & Co. Mailade dit på en gång och som vanligt så fick jag ett snabbt, vänlig svar. Den här gången från Brooklynn som bekräftade att paketet kommit i retur till dem. Det visade sig att de hade min gamla adress i Västerås och eftersändningen därifrån har krånglat sen starten så paketet hade väl blivit returnerat med kommentaren "adressat okänd". Högst irriterande och gissa om jag ska ringa o fråga Adressändring vad de sysslar med! Men hur som helst så kommer paketet med vändande post, den här gången till rätt adress. Håll tummarna för att det kommer ända fram den här gången!

Jag hade dock inte tid att vara irriterad ngn längre tid eftersom jag fått ett fint fint paket från Lisen.dk. I den låg min fina Spring Coat i purple som jag klickade hem häromdagen efter inspiration från Nena. Med i paketet låg en liten present, en tvål ur Odd Mollys hudvårdsserie. Gulligt - även om jag inte gillar doften och kommer att ge bort den. Kappan var väldigt skrynklig så jag ska stryka den i dag och sen blir det bilder i bloggen. Kan dock säga att jag är KÄÄÄR!

Annars är det ju spännande idag vid lunch då Campadre släpper sin Odd Molly-kampanj! Gissa om jag kommer att sitta som klistrad vid datorn!
Kommer ni också att bevakla kampanjen?

5 kommentarer:

  1. Ibland kan man längta något enormt och då blir det nästan alltid något fel på leveranserna. Men tur att det gått tillbaka till Fitts.
    Ser fram emot bilder på dig i Spring Coaten. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Segt att det strulat med leveransen men skönt att den är på väg åt rätt håll nu i alla fall.

    Det blir superkul att se spring coaten. Den är vrålsnygg och den kommer vara urfin på dig.

    kram

    SvaraRadera
  3. Men stackare vilket krångel. Nu har jag inte flyttat på länge men vet hur det kan vara med eftersändning... Skönt att paketet kan gå iväg så snabbt igen så du slipper vänta länge!

    Jag vill också se kappan!! Är totalt grön av avund på alla som köpt denna och hoppas nu bara att "min" dyker upp på Tradera så jag även blir ägare till en i purple. Hur tycker du storleken verkar, stor eller liten??

    KRAM

    PS. Förhandsbilderna från Campadre var ganska ointressanta så det blir nog inget köp för mig.

    SvaraRadera
  4. Åh vad avis jag blir...En Spring Coat...Suck! Visa bilder så fort du kan!
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  5. O ja, här blir det bevakning då en för mig efterlängatd sak är med. Hoppas att inte hemsidan brakar ihop;) Kram

    SvaraRadera