fredag 12 mars 2010

Mollyrensning - passa på att fynda godingar!

Nu är det dags för de här plaggen att flytta till nya hem och den här gången tänkte jag mig ett slags auktionsupplägg som jag kopierat från Mollyflickan (tack tack för att jag får låna ditt koncept!).

Om du är intresserad av ett plagg - skriv en kommentar med ditt bud, kontaktinformation och publicera sedan din kommentar. Din kommentar kommer inte att synas i bloggen utan endast läsas av mig.

Jag kommer sedan att uppdatera antal bud och högsta bud löpande. Klockan 21.00 söndagen den 14 mars avslutas auktionerna. Jag kontaktar sedan den som lagt högsta bud under måndagen via uppgiven kontaktinfo.

Samtliga plagg nedan säljes till högstbjudande och i befintligt skick!

#578 Twill Love Tha Back Coat - grön. En av Odd Mollys finaste jackor/kappor!. Mått: armhåla till armhåla framsida 52cm, armhåla till armhåla baksida 53cm, armlängd från axelsöm 65cm, kappans längd 92cm.
Strl 4.
Antal bud: 7
Högsta bud f.n: 2106
kr



#616
Fin blus/tunika från Barnyard-serien i stl 2. Fint rutmönster i grått/vitt/rosa. Perfekt under en kofta på vintern och fin till ett par snygga jeans på sommaren.
Strl 2.
Antal bud: 1
Högsta bud f.n: 550kr




#911 Makeout Blouse - Chocolate. Fin blus i mörkbrun bomull med broderier samt tryck i rosa nyanser.
Strl 2.
Pris: 650:- / hbj
Antal bud: -
Högsta bud f.n: -




#380B Private Embroidered Dress - Rose
Fint klassiskt Odd Molly-linne som är perfekt under en kofta eller tunika där linningen samt de fina broderierna i rött sticker fram. Oanvänd, tags finns.
Stl. 2
Antal bud: 1
Högsta bud f.n: 450kr



#44 Taradiddle Dree Dress - Dark Red
En fantastisk tunika/klänning i mörkrött med underbara broderier i rosa/cerise. Fina spetsar samt detaljer som ollydollars. Dragkedja i sidan.
Stl 2.
Antal bud: 1
Högsta bud f.n: 1500kr


Odd Molly blus från tidigare kollektion. Lusgrön med ljusrosa spetsar. Söta puffärmar med elastisk "mudd". Omlottsydd nedanför empireskärningen.
Stl 3.
Antal bud: 1
Högsta bud f.n: 400kr




#53
Grå ullkjol med virkad spets längst ner samt mörkröda broderier framtill. Från Living Tenfold-kollektionen.
Stl 3.
Pris: 500:- / hbj
Antal bud: -
Högsta bud f.n: -





#898 Cupcake Tank - Pink
Oanvänd, ouppackad cupcake tank i pink (bilden är lånad). En av de finaste linnen som kommit från Odd Molly.
Stl 2.
Antal bud: 1
Högsta bud f.n: 35
0kr




Är du intresserad av ett plagg - gör så här:

1. Tryck på kommentarer. Skriv in din information i rutan som kommer upp under "Lämna din kommentar" Skriv ett meddelande med Ditt bud i SEK och kontakt information, exempelvis e-mail adress. Skriv i verifieringsordet. Välj exempelvis "anonym" eller Namn/URL om du ej har någon blogg. Tryck på lämna kommentar knappen. Sluten budgivning tillämpas. Din kommentar publiceras INTE.

2. På söndagkvällen efter 21 kommer jag att gå igenom buden, och under måndagen kontaktar jag den högste budgivaren enligt angiven kontaktinfo.

3. Frakt tillkommer, kan sändas via Posten (helst som REK) eller med Schenker Privpak som är spårbart. Du väljer vilket som passar dig bäst.

4. All betalning sker via förskottsbetalning till mitt bankkonto i Handelsbanken. Önskar du ngt annat alternativ så får du stå för ev. merkostnader.

5. Samtliga plagg ovan är använda, men välvårdade, detta innebär att de säljes i ett s.k. befintligt skick, vilket du som köpare härmed accepterar via att lägga bud.

6. Är något oklart, eller har du frågor, lägg en kommentar till mig så hör jag av mig!

Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag bjuder 1100 kr för taradiddle-klänningen

    SvaraRadera
  2. Helene: Jag publicerar ditt inlägg enkom för att jag inte hade ngn kontaktinformation. Tyvärr är budet under mitt utgångsbud på 1500kr. Om jag inte får det som är mitt utgångsbud så behåller jag plagget. Detta var det enda sättet jag kunde informera dig. Hör av dig om du vill lägga ett nytt bud och skriv då också dina kontaktuppgifter, annars accepteras inte budet.
    MVH /Erika

    SvaraRadera
  3. Hei, sender du eventuelt til Norge? er interressert i taradiddle

    Mvh Sissel :-)

    SvaraRadera
  4. Sissel: Visst kan jag göra det om du står för portot. :)

    SvaraRadera
  5. Så bra, da byr jeg 1500.
    Mvh Sissel

    SvaraRadera
  6. Sissel: Det är ok, kan du skicka mig din e-post också så jag vet hur jag ska kontakta dig.

    SvaraRadera