måndag 8 mars 2010

Container - vilka fina kläder!

Jag tror att det var Sannibus som tipsade om det danska märket Container för ett tag sen. Just då nappade jag inte men det har legat och väntat någonstans i bakhuvudet och idag började jag kolla in vad det är för ngt. Gick in på Containers hemsida och kikade igenom bilderna och blev förtjust. Visst är det underbara bilder -mkt barfota, enkelt strandliv, avslappnat, fräscht och vackert.

Jag blev till och med så förtjust att jag skulle vilja veta var man köper dessa plagg - vet ngn av er insatta läsare om de finns på ngn webshop?

Det verkar finnas en massa återförsäljare i Stockholm men jag vill ju helst kolla på plaggen nu nu nu. :D

Så om du vet var jag kan få tag i plagg från deras vårkollektion - skriv en kommentar så blir jag dig evigt tacksam!

7 kommentarer:

  1. Mads og Mille har massor av Container. Det är verkligen jättefina kläder. Det är jag som bor i Bergslagen, närmare bestämt Lindesberg. Vart har du din pappa boende?

    SvaraRadera
  2. Där ser man! Världen är liten! Om du åker dit nån gång får du åka om Lindesberg så ska du få dig en kopp kaffe!

    SvaraRadera
  3. Utanför Arboga finns en finns en jättemysig gårdsbutik med stort utbud av Container väl värt en utflykt om vägarna bär åt det hållet! wallby gård heter den hem sida finns. www.alvashus.se och www.countrystyle.se säljer lite på webben

    SvaraRadera
  4. De har mycket fint, Berlins Dam säljer av dessa. Har en fin tunika jag klämmer på varje gång jag är in.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. wow! Vad kul det är med alla nya märken man upptäcker! Jag har varit inne och kollat på countrystyle och där är ju supersöta klänningar och tunikor!! Kul att se vad du hittar och om det blir något köp?!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Tack för era tips. Linda, Sofia o Livet i Byn! Jag mailade också agenten i Sverige om det plagget jag är intresserad av och det ska finnas i Stockholm, så jag ska ta mig en lunchpromenad. :D

    Dr Molly: Visst är det kul! Det kommer nog att bli ett köp om plagget finns i butiken dit jag ska. Rapporterar sen!

    SvaraRadera
  7. Hej
    har idag också tipsat lite om container på min blogg. Om några skåningar läser så vet jag att Z.A.K på Klostergatan i Lund säljer Container. Jättetrevliga och snygga saker. Säljer också mina favoritsmycken från Ko-Ko-no
    /Johanna

    SvaraRadera