fredag 5 mars 2010

Ingen dagens - men en ny gammalgoding!

Jag hade som plan att ta en dagens när jag kom hem från jobbet, men det glömde jag så klart bort. Söta Elton var så sugen på en promenad så jag kastade jobbkläderna till förmån för en lite mer hundpromenadsvänlig outfit (som dock inte passar sig att visa i bloggen ;) )och drog ut i solskenet. Inte förrän jag kom hem igen kom jag på att jag glömt att fota mig. Så det fick vara. ChillNorwayn lockade mer än att dra på sig jobbstassen igen.

Men sen tog jag tag i att öppna paketen som kommit idag och vilken härligt goding som gömde sig i en av dem. Ja, eller gömde sig o gömde sig. Jag visste ju att jag väntade på den o trodde att den skulle vara i ett av paketen men jag blev ändå helt tagen när jag fick den i handen. Och när jag fick på mig den tyckte jag (om jag får säga det själv) att den passade mig som handen i handsken.

Visst var den fin på? Ja, sen kan ni ju bortse från mina illcerise velour pants, de hade jag ju inte tänkt mig att bära till kavajen i verkligheten. :D Här kommer lite mer bilder på kavajen, ser ni vad fin den är!!



Vet ngn vilken kollektion den kommer ifrån? Amore Spares Integritas? Och är det mot förmodan ngn som har kollektionsbilder på denna?
Nu ska jag titta lite mer på den galne Torsten Flinck som är gäst i kvällens Skavlan!

13 kommentarer:

  1. Åh vilken fin!!!!
    Ha en skön fredag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag såg också Skavlan igårkväll och vi höll på att skratta ihjäl oss när han skulle prata engelska - haha, han är en udda filur, minsann. Vi borde luncha snart igen, jag är grymt sugen på sushi och en minidejt med dig! KRAM

    SvaraRadera
  3. Den var helt fantastisk - tom snygg till pantsen :-)

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Åhhh den sitter hur fint som helst!

    SvaraRadera
  5. Maud: Tack! Haha, ja den kanske tom funkar till pantsen här hemma. :D

    Bina: Tack! Jag blev själv förvånad över att den satt så himla bra. Helt klart en keeper! :)

    SvaraRadera
  6. Ja! Jag har den, fast i den långa modellen, kappan. E så sjukt söt, som jag ska strutta omkring i i vår=) Den är från Amore spare integritas ,Polka grease dot nåt heter den, bild har jag ej tyvärr!

    SvaraRadera
  7. Polka grease bara heter den såg jag nu- Här har du kjolen till om du vill köpa den också=)

    http://www.fashion-secrets.com/product_info.php?info=p47_465-polka-grease-figure-skirt--midnite-blue-.html

    SvaraRadera
  8. Den är helt underbar! Hittade du den på tradera? Jag har bara sett den ljusa färgsättningen innan, men denna väcker ju ett habegär som heter duga!!!! woah!!! :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  9. Jag ÄÄÄLSKAR den! OCH kjolen! Verkliga godbitar som jag gärna sett i min garderob! :D Kram

    SvaraRadera
  10. LOVE! Jag har en likadan i beige: "Polca Grease Jacket" tror jag den heter. Om du någonsing tröttnar får du gärna sälja den till mig! hihihi....jag vet att du aldrig kommer att tröttna den är ju klockren på dig!
    Kram och ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  11. Filippa: Har ju sett dig i jackan inne hos Bina o den är ju sååå fin på dig. Och tack för tipset om kjolen! Kram!

    Sara: Nej, köpte på Trendsales faktiskt! :D Den ljusa har jag också sett på Tradera, men det är inte riktigt min färg. Kram!

    Sannibus: Visst är den fin! Får hålla utkik efter den åt dig då! :)Kram!

    Oddmollyholic: Haha, jag ska hålla det i minnet i alla fall fast just nu känns det väldigt otroligt att jag skulle vilja sälja den. :D Kram!

    SvaraRadera