onsdag 31 mars 2010

Shopping hos Cream!

Nu har jag tröstat mig lite med shopping hos CREAM efter katastrofen med Saloon Dress (har för övrigt fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra med den).

Så nu har jag shoppat det här linnet, Clara Top, i offwhite. Gillar att spetsen längst ner är lite "fluffig". Och att den inte har såna tunna axelband. Den här kan bli en favorit!




Sen blev det en chansning: ett par röda jeansleggnings - Cream Detroy Denim Legging. Får se hur de sitter och om de får stanna men de var de snyggaste jag hittat hittills. Egentligen hade jag ju tänkt köpa de röda jeansen från vårkollektionen men de kom ju ens till produktion, så nu hoppas jag att dessa kan vara värdiga ersättare. Är lite osäker eftersom passformen på bilden ser urkass ut och sen är det konstiga "flärpar" ner till på byxbenen. Men jag i alla fall prova dem så får vi se hur det blir.

Jag har inte beställt ngt direkt från Cream tidigare så det ska bli intressant att se hur lång tid det tar. Sen var inte frakten ohemult dyr, 7EUR.

Ha en fin onsdag alla vänner!

4 kommentarer:

  1. kul med lite shopping! älskar linnet!

    SvaraRadera
  2. Hoppas de blir bra. Ser fina ut båda två och Cream brukar ju ha fina grejer...
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Linnet var jättefint:)
    (Har du strykit kappan än!) Kram

    SvaraRadera
  4. Fina köp!! Du blir säkert helnöjd.
    Kram

    SvaraRadera