måndag 29 mars 2010

Saloon Dress har kvalitetsbrister!

Ett av de köp jag gjorde i helgen ska visst återkallas kan jag läsa hos Black White Lovely-bloggen . Nämligen denna vackra klänning vid namn Saloon Dress. Jag köpte den i rött efter att ha sett vackra Lina i den. Och nu ska den visst vara knasig i sömmarna. Buhuu!

Det här känns som ett trist efterspel till en underbar helg. Gissa om jag ska hem ikväll och granska min röda med förstoringsglas.

Läs mer här --> Black White Lovely

Buhuu igen!!!

2 kommentarer:

  1. Trist!:-( Jag var supersugen på den i powder med lila blommor men hoppade över den just pga de konstiga "fusksömmarna" som kommer se hemska ut efter ett tag. Trist för jag ändrade verkligen uppfattning till att tycka väldigt mycket om den från att ha tokdissat den via produktbilderna. Du får hitta en annan godbit istället.

    kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad tråkigt! Jag tyckte också att de var oerhört sköra i tyget och i sömmarna, med massor av konstiga trådar så det var verkligen illa. Jag börjar få nog av det här.

    Kul att träffas annars och tack för trevlig helg! Kram

    SvaraRadera