fredag 12 mars 2010

Fields of Lace i rött - vilket snyggo!

Ibland är jag väldigt impulsiv, som den dagen jag klickade hem den här på köp nu på Tradera. Då var jag inte riktigt lika säker på att allt skulle sluta väl som jag var då jag klickade hem min twill love tha coat-jacka. Så när den här kom på posten vågade jag först inte hämta ut den utan väntade till nästa dag igen.

Men när jag väl hämtat den, tittat på den underbara röda färgen och sen provat den - då var jag såld. Den är fantastisk och den här kommer jag att ha på mig ofta!


Field of Lace i Red

Det är verkligen ett underbart plagg och har de mest fantastiska detaljer. Så har du inte en men vill ha en - hör av dig för jag kommer att sälja min Fields of Lace i Chalk i stl 2 eftersom jag inte passar så bra i den färgen. SÅLD!

Ciao, bellas!

10 kommentarer:

  1. Jepp en i chalk i storlek 2 är precis det jag söker. Hör av dig till mig please! christine.djurberg@gmail.com

    Jag mailar dig också!! Ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Hej!! Är super intresserad om Din Fields of lace i chalk om du ska sälja den,mailar dig!!!¨
    mvh Mikaela

    SvaraRadera
  3. Super snygg i din nya röda härliga FoL. GRATTIS!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vad snygg den var! Den passar dig kalasbra!
    Trevlig helg! kram

    SvaraRadera
  5. Såååå snygg din röda FOL *avis*

    SvaraRadera
  6. Jag är också intresserad, ställer mig i kö ;-)

    222cupcake@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej

    Är också intresserad av din Fol men det är ju några före nu.. hör av dig om jag har tur! anna.randberg@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Tack för era kommentarer, Filippa, Jeanette o Anna. :)

    För övrigt så är FoL:en i chalk såld!

    SvaraRadera
  9. SÅÅÅÅ Fin du är.....ångrar DJUPT att jag sålde min (till Mollyflickan faktiskt) och hade faktiskt velat köpa den tillbaka nu....ska kanske maila henne...hehehe.
    Kram fina du och ha en skön helg!

    SvaraRadera
  10. Men du! Den röda är ju underbar på dig. Kommer bli toppenpoppen.

    Ser ut som du klippt dig förresten (det lilla man skymtar bakom kameran)?

    Kram

    SvaraRadera