tisdag 16 mars 2010

Jag slant på tangentbordet - klick klick!

Trots att jag var sen iväg hemifrån så började den här dagen bra. Kom inom jobbet med en macka i högsta hugg. Satte mig framför datorn för att njuta av den samt en god kopp kaffe medan jag tittade igenom mollybloggarna.

Hos Katinka var fina Nena "Veckans odd molly inspiration". Hon visade sin fina fina Spring Coat i purple från förra vårens kollektion och sen avslöjade hon att den kom från Lisen.dk.

Jag har suttit sååå många gånger och tittat på den jackan där hos Lisen men inte klickat hem den. För dyrt, inte min färg... ja, ni vet hur vi brukar sitta och motivera att INTE köpa. Men nu, nu tänkte jag att jag inte ska tveka längre. Så hepp, så var den beställd! Hoppas nu att det kommer en orderbekräftelse snart... *biter på naglarna*

11 kommentarer:

  1. Grattis till ett underbart köp!
    (Håller tummarna för att allt klaffar :) )
    KRAM

    SvaraRadera
  2. oh vilket bra köp!!! Den är superfin! Grattis! Kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis till en härlig kappa! Älskar min..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi, ja precis så där satt ju jag också. Man försöker på alla sätt men ibland går det ju bara inte att snacka bort inför en själv! Hoppas det nu går lika smidigt för dig. Jag fick min på två dagar faktiskt. Och den är så vacker så man kan sitta och bara titta på den. Sjukt, men sant! Grattis!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nena: Ja, håll tummarna för att det går bra nu. :) Det är så underbart med vissa plagg som man förälskar sig i och går o tittar på där hemma. Just nu är det den blåa Twill tha Back Coat som hänger där i hallen och beundras. Men snart får den konkurrens. ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ja, den har ju jag också!!! Min syster tyckte att den kunde jag väl sälja nu då, men det går ju inte!!! Visst måste man ha en blå och en lila kappa, eller hur!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis! Den är kanonsnygg! Vilket betyder att du snart har ännu ett plagg som jag är avis på... :o)
    Och du har så rätt med en i taget så slipper man se totalsiffran i ögonvitan. Jag brukar skylla på att jag kan bokstäver, INTE siffror...
    Jag mailade dig i morse. Vet inte om jag skrev det innan.... mår lite lite bättre men är fett förvirrad istället.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Din lyllos, jag blir galet avundsjuk på alla som får tag på denna kappa i sin storlek. Jag hade en på kroken men slog klickade inte hem den tillräckligt snabbt :-( Nu håller jag tummarna att den dyker upp på Tradera.
    Får vi se provbilder snart?

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Du kommer vara kapp-drottning!
    GRATTIS! Såg också Nena i sin och dregglade.
    Kram på dig
    Mia

    SvaraRadera
  10. Så vacker! Ett bra köp och en vårjacka måste man ju dessutom ha.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis! Den är så fin:) Älskar färgen. Ska bli kul att se den på dig. Kram

    SvaraRadera