måndag 8 mars 2010

Dagens Molly - Premiär för Tenfold Knit!

För ett par veckor sen ropade jag hem en fin mörkblå Tenfold Knit och det visade sig att det var Dr Molly som var säljaren. :) Den har nu legat och myst ett tag i garderoben och det var dags att den skulle få debutera. Den skarpsynte läsaren ser att jag så klart är inspirerad av Katinka som hade samma kombo i lördags. Men så här såg det ut på mig:



Först Tenfold Knit i mörkblå och sedan min Fields of Lace i Chalk. Båda två är i storlek 2 och jag skulle nog egentligen ha FoL:en i stl 1 för att den inte skulle bli så lång. Så för att inte riskera att blotta mig helt så har jag säkrat upp med Glazing Frill Tank i Chalk längst in.


Till denna fantastiska kombo så tyckte jag att min fina fina Noblesse Coat i Cherry samt Multi Kulti väska i orange passade perfekt. Eller vad tycker ni? Maken höll på och dummade sig vid fotograferingen så jag tog fram min bästa modellpose. Visst är den fin? :)

Nu blir det en lugn kväll för mig och Elton för maken ska iväg på hockey.
Ha det bäst!

13 kommentarer:

  1. Superfina kombos! Vilken modell, vilka modellposer...! Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Ohhh superfint!! Ääälskar den jackan/kappan och förstår inte varför jag inte hajjade när den fanns att köpa *muttrar* Kankse till nästa år :D Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt, åh vilken pose sen! :-)

    SvaraRadera
  4. Wow!! Jag får mer och mer 'måste ha' begär för en FoL. Den är ju så användbar!
    Gillar dina poser också. Man blir glad! Ska visa dottern sen. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. ja det är ju verkligen en supercombo! Den var aldrig så snyggt kombinerad hos mig! Kramar

    SvaraRadera
  6. BlackWhiteLovely: Haha, jag gjorde mitt ALLRA bästa! ;)

    Sannibus: Ja, det är en underbar färg på den jackan. Och detaljerna sen! Du kommer säkert att fynda en på Tradera!!!

    Anna2: Eller hur! Haha!

    Jeanette: Du får nog be din dotter ge mig en lektion. :D Och klart du ska ha en FoL!!!

    Dr Molly: Tack! :) Jag gillar verkligen den djupblåa färgen o den sticks ju inte ens!!! Nice. :D

    SvaraRadera
  7. Jag älskar din modell-pose - den vill vi se oftare! Du passar - som vanligt - hur bra som helst i din Tenfold Knit, ursnyggt! Jätte-jätte-jättetack för ditt tips om kjolen - guld värt! KRAM!

    SvaraRadera
  8. Du ser jättefin ut :-) jag är bara trött nu för tiden men hoppas att det blir bättre när jag går på och jobbar på schema igen :-)
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Jättefin är du idag! Scannar marknade på en FoL men det är inte lätt!!

    kram

    SvaraRadera
  10. Wow, vad snygg du blev! En klar hit! Kram på dig

    SvaraRadera
  11. Haha...vilka underbara poseringar! Och i snyggaste stassen! FoL och Tenfold är en grymt snygg kombination. Kram!

    SvaraRadera
  12. Tack för era gulliga kommentarer allesammans! :)

    SvaraRadera
  13. SÅÅÅÅÅ Fin i din kombo! Jag brukar också kombinera min Tnefold med FoL....mycket effektfullt ;D
    KRAM!!

    SvaraRadera