fredag 26 mars 2010

Gårdagens dagens - en favoritkofta med extra värmare!

Flera mollybloggare har en fin kofta från Art of Nonsense i en lila ton med ripsband, knappar i pärlemor och en fin passform. Häromveckan såg jag den på Tradera. När det var dags för auktionen att ta slut lade jag ett bud. Och blev överbjuden. Lade ett till, överbjuden och så fortsatte det tills jag tyckte att det blev för mkt för mig. Vinnaren blev Oddmollyholic! :)

Men sen såg jag att samma säljare hade en likadan kofta i en puderrosa färg ute på Tradera och den auktionen ninjade jag hem samma kväll. Och priset blev lägre än vad jag bjudit för den lila koftan så jag var minst sagt nöjd!

Jag älskar ju rosa och puderrosa så den här raringen blev en favorit direkt och igår fick den sin premiär. Sen är jag en fryslort så jag förlängde ärmarna med armvärmare i orange och jag tycker att det blev en lyckad "ärmförlängning" - inte sant?



Ha nu en fin fredag alla vänner!
Kramar från

5 kommentarer:

  1. Grattis vännen! Jättefin på dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hade inge koll på att du bjöd....visste bara att jag skulle ha koftan ;D

    SvaraRadera
  3. Grattis till ett fint köp!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, supersnyggt på dig.
    Stort grattis till snygg ninjning.

    Ses i morgon.

    Kramis

    SvaraRadera