fredag 5 mars 2010

Dagens Molly - förhandsbesked! :)

Godmorgon till er alla där ute! Jag hoppas att er morgon varit lika solig och härlig som min. Inte ens det faktum att jag missade bussen med en hårsmån fick mitt humör att sjunka. Utan jag köpte min en kopp latte och traskade en bit i solen till nästa hållplats.

Igår var en lång dag då jag var i Trollhättan på en tjänsteresa. Möte med en ny kund och en massa nya intryck. Och sen resan fram och tillbaka. Så jag var inte hemma förrän vid 21 igår. Pust! Gissa om jag sov gott i natt. Och var lite trött imorse... Så jag hann inte med en dagens innan det var dags att gå till jobbet.

Men det är en mollykofta som åkt på kan jag avslöja!! Eller det kanske inte var så svårt att gissa med tanke på att jag outat mitt koftberoende här tidigare. ;)

Hursomhelst är det raring numero #525 från Living Tenfold som åkte på. Jag gillar att knäppningen är assymetrisk och sen är den sådär tunn som everyday cardigan. Skönt för den värmer men är liksom inte tjock o otymplig utan passar bra under en jacka. Apropå jacka så har jag idag kastat på mig den här finingen.

Ett rop ut i cyberrymden: Har någon ett namn och/eller produktbild på koftan?

Tak. A-k & Odd Mollyholic! Nu vet jag att jackan heter # 735 Tailor Melton Pleated Coat och har en produktbild sparad. :)


Ha nu en härlig fredag, det ska jag ha!

8 kommentarer:

  1. Hej Erica,
    Vet att den heter Melton Coat....någonting. Produktbild kan jag tyvärr inte längre assistera med. Har raderat denna (jag vet dumt). Min fråga är om du skulle kunna maila mig tips på butiker här i Stockholm som säljer ChillNorway så jag också får klämma lite på dessa IRL.
    TACK vännen!

    SvaraRadera
  2. Hos mig här: http://mollyist.blogspot.com/2010/02/k-rensar-vidare.html har du både namn och produktbild.

    Trevlig fredag!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! Ingen som vet vad koftan heter?

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, jag hade min sån kofta på mig igår och tänkte faktiskt samma sak. Jag saknar produktbilden på denna goding från LT!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Åh, besök i min hemstad, visst hade vi det fint igår med strålande sol och klarblå himmel?! Koftan är skitsnygg verkligen, tycker också om den asymmetriska knäppningen :)

    SvaraRadera
  6. Linaplina: Kunde väl ha gissat att du hade en sån! ;) Den är verkligen underbar! Vi får jaga bild tillsammas, det borde ju gå att få tag på!!

    Cicci: Ja, det var strålande sol hela dagen. Härligt!

    SvaraRadera
  7. Koftan är jättefin och lite ovanlig och speciell med den assymetriska knäppningen. Inte helt vanlig den!
    Vad mysigt det låter att traska framåt med lite varmt att dricka i handen.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  8. Ina: ja, jag blev så glad när jag såg den på T så jag klickade hem den på en gång. hade inte sett den förr men förälskade mig direkt! :)
    o morgonpromenaden var så ljuvlig så alla bekymmer bara flög världens väg. superbra start på dagen! :)

    SvaraRadera