söndag 28 mars 2010

Oddmollyträffen ur min synvinkel - WOW!

(bild lånad av Malenami - Guldkanter i vardagen)

Det första ordet som kommer upp i mitt huvud när jag tänker på gårdagens mollyträff är: WOW! Så det får vara ledordet för rapporten från igår.

WOW nr 1: Vilken underbar dag som våra vänner Bina, Oddmollyholic, Mollyista och Bambi hade ordnat. Stort tack till er tjejer!

WOW nr 2: Hur fantastiskt är det inte att kvinnor från varstans i Sverige och Finland ses på det här viset och bara umgås och njuter av varandras sällskap? Den värme och glädje jag upplevde tillsammans med er igår är helt ofattbar men underbar. Tack till alla er fina mollytjejer som var med! Jag njöt i stora drag under lunchen på Vapiano samt under middagen på den där restaurangen vars namn jag hela tiden glömmer. Jaja, spela roll, kul hade jag i alla fall!

WOW nr 3: Tintin Style med Erika i spetsen - ni gjorde vår dag! Vilken underbar stund vi hade hos er i er butik på Artillerigatan. Helt fantastisk miljö, underbara plagg, gott bubbel och helt ljuvliga praliner för att inte tala om den otroliga service vi galningar fick. Speciellt tack för det! Och sedan pricken över i:et: the goodiebag! Så oerhört generöst av er och rart att alla mollytjejer fick var sin goodiebag, även de som just igår inte handlade ngt. Jag kommer att komma inom er butik inom en snar framtid för att få prova mig igenom sortimentet. Och nästa gång ska jag nog använda provhytten! ;)

WOW nr 4: Odd Molly-butiken: Tack för att ni tog emot oss efter stängningstid så vi kunde gå bärsärk i lugn och ro. Och stort tack till Odd Mollys produktchef Kristin som kom och berättade om Odd Mollys produktion, miljötänket, arbetet med FWF, tanakarna kring den senaste kollektionen etc. Tack för att du så tålmodigt svarade på våra frågor! Jag uppskattade det verkligen. (Och kasta nu det där mailet från mig - du har mer än svarat på de funderingar jag hade).

WOW nr 5: Kvällens femte WOW går till alla er som hängde med hela vägen in kakelt på småtimmarna där på Skybar på Radisson SAS-hotellet. Jag kan fortfarande känna den goda mumsiga smaken av min Strawberry Daquiri! Nästa gång ska vi väl ändå avsluta med lite dans på ngn av stadens klubbar?

Sammanfattningen av det hela blir: WOW - vilken dag! Den vill jag mer än gärna återuppleva med er alla!

PS1: Ja kiitos teille joitten kanssa sain pälättää suomeksi! Tulkaa sitten kesälla taas käymään niin kokeillaan Söderin baarit. :)

PS2: Jorå, det blev lite shopping också! Både Odd Molly och annat, tänka sig. Visar upp det i veckan som kommer.

12 kommentarer:

  1. Vilken bra sammanfattning! WOW är ett bra ord!

    Låter som om ni hade kul långt in på småtimmarna.

    Vi ses snart!

    kram

    SvaraRadera
  2. tack så jättemycket för igår! Så kul att äntligen ses! Och visst var daquirin en höjdare! (vet inte om du kommenterat ett inlägg hos mig där jag råkade trycka bort kommentaren i granskningen... Förlåt i sådana fall blev helt tokigt) KRAM

    SvaraRadera
  3. nu hittade jag kommentaren igen!!! Tack!

    SvaraRadera
  4. Vilken toppenbra sammanfattning. Instämmer helt i det du skriver (även om jag fegade ur och släpade mig upp på hotellrummet innan Skybar...)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för igår!

    WOW är ett himla bra ord som sammanfattar det mesta från träffen!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Ni verkar ha haft det hur kul som helst! : )

    Barnyarden jag köpte av dig är förresten invigd!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Ja WOW är ett bra ord för att sammanfatta dagen/träffen.

    Jättekul att träffa dig, jättekul att träffa alla .....verkligen en speciell dag/upplevelse det här!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. JA det var verkligen helt fantastiskt! Det var så kul att träffa dig :-) Kramar sötnosen

    SvaraRadera
  9. Ja så kul det var..helt fanstastiskt roligt få träffa dig ( o de andra)! Fast gamlingen i gänget insåg sin begränsning ute på gatan o snurrade in sig igen!! Ibland vill man så mycket mer än vad man orkar..
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  10. WOW säger jag också :-)
    Jättekul att träffa dig! Du är fantastisk!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Men tjejer, tänk vad underbart vi hade det. Tack till er också för att ni är så goa o underbara. :)
    Hoppas att det blir en träff till hösten, vill inte vänta så länge tills jag ser er alla igen.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Wow! Nästa gång ska vi ut och dansa med våra professionella dansare.. hihi! Det var sååå trevligt att träffa dig! Meddelar när vi kommer på besök;)
    Kram!

    SvaraRadera