lördag 6 mars 2010

Sol i sinnet & en ny sommarmolly!

Dagen inleddes med en långpromenad runt Årstaviken med en god vän o så Elton förstås. Det är helt fantastiskt fint ute idag och alldeles lagom kallt. Jag kunde snabbt konstatera att vi inte var ensamma om att vara ute o lapa vårsol. Men det gjorde inget utan jag njöt av promenaden till fullo.

Solen lockade fram en längtan efter sommaren hos mig och när sommaren väl kommer ska jag ta på mig den här underbara klänningen och traska runt i. Visst är den fin! Den införskaffade jag på Blocket av en supertrevlig tjej i Lund. Klänningen är i princip oanvänd och doftar fortfarade som en molly - helt otroligt!



Jag älskar kombinationerna av tyger och fäger!



Här är lite fler bilder på detaljerna i den fina fina klänningen. Som för övrigt är ganska så lång. Om jag varit 5 cm kortare hade den släpat i marken! :)



Ha nu en fin lördag med solsken och vänner och familj!

8 kommentarer:

  1. ohh vilken goding!

    Svar på frågan:

    Pingla skrev att av det "nya" fanns:
    Confetti dress, pink
    Fields Of Lace, powder, chalk
    Artology skirt, tunic, blouse (mycket siden)
    Flower Power Embroidered Top
    Hit n' run dress
    Jamiro knit cardigan, blue
    Imagination wrap
    Shottis & Kobe Dress
    Blue eyed tunic
    Hatehate tee, red
    Full emb smock dress, pearl

    SvaraRadera
  2. WOW! Den klänningen ÄR så snygg, bra köp!=)

    SvaraRadera
  3. Filippa: Ja, gissa om jag hoppade högt av glädje när den kom hem! :D I löööv!

    SvaraRadera
  4. Men vilken underbar klänning!! Det var ett rikgit bra köp tycker jag.

    Jag var till outleten idag och skriver under på Pinglas lista förutom att jag inte såg någon Imagination wrap.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Superfin! Jag hade den men fick sälja. Passade mig inte alls då jag är större kring rumpan och så ut som ett tält på mig :D Men vacker! Det ÄR den! :D

    SvaraRadera
  6. Den klänningen har jag aldrig sett, men så läcker och annorlunda den är.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig klänning!!! Förstår att du studsar av lycka. :)
    Kram

    SvaraRadera