tisdag 9 mars 2010

Hurra hurra - jag har köpt en raring! *visslar*

Oh, vad jag är nöjd ikväll! Tidigare idag så tittade jag in på Tradera, tror det var på förmiddagen, och där var den. Den där godingen som jag gillat sen jag såg den för första gången. Och redan imorgon är det på väg till mig o på torsdag ska den vara framme. Håll nu tummarna för att inget krånglar så lovar jag att visa upp den för er på torsdagkväll! Och sen väntar jag på en likadan raring fast i en annan färg o stl från Danmark. Helt galet!
*visslar vidare*

6 kommentarer:

  1. vad spännande!!! ska bli kul att se! Kram

    SvaraRadera
  2. Wiiiii, vad spännande! Nu skuttar jag nästan upp och ner av glädje och nyfikenhet. Vilken är det? Vilken är det? :-D KRAM!

    SvaraRadera
  3. Dr Molly: Ja, jag vill bara få hem paketet nu. Och det andra också som jag först glömde att skriva om...

    Mollyista: Du är go du! :D Jag tror att du kanske är aspirant om de inte passar mig. Haha!

    SvaraRadera
  4. Men oj vad spännande. Måste erkänna att det låter lite snurrigt att du köpt samma plagg i två olika storlekar och färger men det blir säkert bra i slutändan ;-)

    Jag försöker sälja för min garderob har börjat flytta ut på golvet. HJÄLP!! Ge mig en garderob någon...

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Men åh så spännande!
    Vet hur det är när man hittar något som man verkligen vill ha :-))
    Nu vill jag ju bara veta vad det är för något fint;-)
    Tack så mycket också söta du för dina fina kommnetarer..
    Klänningen blev dagens idag!
    Underbar är den:-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Härligt! Vet inte varför men jag känner igen beteendet! LOVE IT! Kram! ;)

    SvaraRadera