måndag 15 mars 2010

Sen måndag på jobbet o hur allt blir bra med lite kakor!

Jag hade visst missat att vi hade ett event på jobbet mellan 16-19.30 så det blev en sen kväll. Gäspade redan på bussen på väg hem. Väl hemma så åkte dagens mollysar av snabbare än kvickt så jag hann inte fotografera dem. En annan dag. :)

Snabbt så klämde jag tre skivor baguette m brie som kvällsmat och som pricken över i:et kom mannen hem med Ballerina Kladdkaka och lyckan var gjord o allt var förlåtet.

Tyvärr hann jag ju inte skicka de plagg som jag hade fått betalning för innan postombudet stängde, men jag ordnar det imorgon. Ha lite lite tålamod även om det kan vara svårt... ;)

Nu: CSI!

PS: Har ju glömt att berätta att jag har en fining från Millami som är på väg till mig nu. Hoppas att den kommer imorgon! :D

4 kommentarer:

  1. Mmmm mums! Kladdkaka + Ballerina.. Kan det bli bättre liksom :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande med paket!!
    Den ballerina sorten har jag missat, men nu har jag lagt av med kakor och godis så jag blundar och går vidare *stolt* ;) Se hur länge jag pallar hålla det.....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Är de goda de där? Är lite konservativ när det gäller sånt och gillar ju vanliga hederliga Ballarina och Singoalla :)

    SvaraRadera
  4. Ja kakor kan göra underverk. Oftast är det det lilla som gör det. Och Mollysar såklart!
    Jag har mailat dig precis. Kram!

    SvaraRadera