torsdag 11 mars 2010

Låt mig presentera: twill love tha back coat!

Idag kom den då, min blåa Twill Love Tha Back jacka som jag klickade hem så snart jag såg den på Köp Nu på Tradera. Gissa om jag satt o hoppade i min kontorsstol när jag såg den o såg att den dessutom fanns på Köp Nu! Och nu är den min och jag måste säga att det är kärlek. Kan det inte bli vår nu så jag kan börja använda den?



Det är en storlek 3 som jag har på den här och jag måste säga att den inte kunnat vara mindre för då hade den varit trång över bysten, och ändå har jag i princip en obefintlig byst. I gengäld är det rejält med vidd nertill, men det är bara fint tycker jag. Jag provar den med en kofta under och den får gott och väl plats så den här kan jag börja använda så snart det blir plusgrader. Den blåa färgen är underbar och fodret är som alltid silke med spetsar. Det här kommer att bli en klar favorit nu i vår!
Jag hade ju beställt två av samma i olika färg och olika storlekar. Nu väntar jag bara på den andra. Och jag har redan nu mina misstankar om att den inte kommer att passa... Men vad gör väl det - jag har ju den här raringen!
En dag till fredag nu, tjejer - njut av kvällen!

17 kommentarer:

  1. Den är underbar och sitter perfekt på dig!
    Tusen gånger snyggare än årets!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. OMG!!!!!!!!!!! SÅ SNYGG! bravo=)!

    SvaraRadera
  3. Grattis - den är helt underbar på dig!!! Antar att du flyger runt på rosa moln. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. A-K: Ja, den är lite mer low key än Lotta Lottan o det gillar jag. Tack för dina fina ord också. :)

    Filippa: Tack! Det kändes som en rejäl "high" när jag klickat på Köp Nu o bekräftat köpet. Sicket fynd det var!

    Jeanette: Jajamensan, den hänger på en galge i hallen så jag kan titta på den. Haha! Vad tossig man är va? :D

    SvaraRadera
  5. oj nu saknar jag min ännu mer! Den är så himla fin, tur att det inte var en stl 2 för då hade jag fått akut ångest... Men det kanske den andra du hade beställt är??? Vilken färg??? Vad ska du göra med den???

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Dr Molly: Nope, det är inte en stl 2. Sorry!

    SvaraRadera
  7. Skitsnygg! Vilken storlek har den andra? Är på jakt efter en vårjacka nämligen...

    SvaraRadera
  8. Den är verkligen superfin!!!

    SvaraRadera
  9. Skitsnygg! Fanns den i storlek 5 kanske jag kunde ha en sån:)

    SvaraRadera
  10. Ååh, vad fin! Vilken storlek är det på den andra? Jag är jätteintresserad!!!

    SvaraRadera
  11. Wow, wow, wow! Så fin och perfekt! Hahaha...! Samma story hos mig. Fick hem min ena GOOGALONG idag och väntar in min andra vilken dag som helst och har mer eller mindre bestämt mig för att den jag fått hem är den som passar mig bäst. Snart blir det således en Googaling ledig hos mig och antagligen en Twill Love Tha Back Coat hos dig...KRAM!

    SvaraRadera
  12. GRATTIS! Min drömjacka också! Sitter kanonsnyggt på dig! Fattar din glädje. Kram!

    SvaraRadera
  13. Får hålla koll när din andra kommer om den kanske blir till salu... Kram igen!

    SvaraRadera
  14. SÅÅÅÅÅ otroligt fint på dig! Verkligen DU! Grattis vännen! Jag har också haft denna vackra kappa i samma färg i st 3. St 2 var på tok för tajt. Ha en mysig fredag i snöstormen...va, vilket vårväder det är i Stockholm.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  15. Fiiiint! Precis den här har jag och i storlek tre. För ca ett år sedan insåg jag till min enorma sorg att den inte längre gick att stänga över bysten (ja, det beror på mig och inte på kappan...) Testade den för ett tag sedan och nu går den om igen (om jag inta andas för häftigt) så jag kämpar vidare för att få den att passa. Men trång är den ju i modellen. Jag är normalt en två-trea..
    Kram
    Kram

    SvaraRadera
  16. såååååååå snyygt! Vill ha!

    Kram

    SvaraRadera
  17. Skrattar gott åt din kapp-frossa :-D Nu vet vi hur du kommer gå klädd i vår.

    KRAM

    SvaraRadera